معاون استاندار تاکید کرد؛
جلسه ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی استان دوشنبه دوم اسفند درمحل سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری برگزارشد.
کد خبر: ۳۸۱۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵ 20 February 2017
به گزارش تابناک تبریز پورمهدی معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در آغاز جلسه ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی استان با اشاره به اهمیت بالای تبلیغات در فضای مجازی اظهارداشت:باید قسمتهای مربوط به حوزه گردشگری تبلیغات مناسبی در بخش مجازی ازخود ارائه دهند.

تبریزمهماندوست است

پور مهدی به الزام تکریم مسافر اشاره کرد و گفت:کمیته های خط مقدم سفرهای نوروزی باید تلاش های خود درمسیری قرار دهند که مهماندوستی به معنای واقعی انجام شود.

رفتارتبعیض آمیزممنوع

معاون عمرانی استاندار اذعان داشت:مسافران باید بتوانند با زبان خود احتیاج های خود به آسانی برآورده کنند ومشکلاتی که دراین خصوص وجوددارد بایدبافرهنگ سازی دربخش تکریم مسافرحل گردد.

وی تاکید کرد:کمیته اطلاع رسانی ومعرفی استان اهمیت بسیاردارد ؛صدا سیما از امروز بسیج می شود تا این مهم به بهترین نحو انجام شود واطلاعات گردشگری استانی دریک باکس متمرکز شده و در یک واحد در اختیار عموم و ادارات قرارگیرد.

عید 96تمرینی برای تبریز 2018

پور مهدی ابراز داشت:عید 96می‌تواند تمرین مناسبی برای استقبال و نمایش میزان آمادگی تبریز در2018باشد ؛آژانس ها و سایر ارگان‌ها ازلوگوی تبریز 2018باید استفاده کنند.

پارک خوابی ممنوع

معاون عمرانی استاندار تصریح کرد: باتوجه به مراکز متعدد پذیرش مسافر،به هیچ عنوان نباید اجازه داده شود مسافران در پارک هابخوابند.

ارائه خدمات متفاوت

مرتضی آبدار در ادامه جلسه با اشاره به شعار انتخابی برای سفر نوروزی خاطرنشان کرد:امسال باید خدمات متفاوت وباکیفت بالا ارائه شود تا برای2018اماده شویم.

نقشه هوشمند

وی اضافه کرد:نقشه هوشمند آنلاین باجزییات کامل ازتمام اطلاعات گردشگری استانی تهیه شده ودرسایت گردشگری درج می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :