سیاه جامگان 1- تراکتورسازی 2
تراکتورسازی در آخرین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر با برتری مقابل سیاه جامگان،همچنان در تعقیب پرسپولیس صدرنشین باقی ماند.
کد خبر: ۳۸۳۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹ 24 February 2017
به گزارش تابناک تبریز، در دیدار معوقه هفته بیست و دوم لیگ برتر، از ساعت 14:30 امروز سیاه جامگان و تراکتورسازی در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تراکتور با برتری در این دیدار به فاصله شش امتیازی پرسپولیس رسید.
 
ابتدا حسین بادامکی در دقیقه 26 سیاه جامگان را پیش انداخت  اما تراکتور با گل محمدرضا مهدی زاده در دقایق پایانی نیمه اول، بازی را به تساوی کشاند و بازنده به رختکن نرفت .

در حالیکه این بازی تا دقایق پایانی با تساوی همراه بود،فرزاد حاتمی در دقیقه 88 با یک ضربه سر زیبا گل دوم را وارد دروازه سیاه جامگان کرد تا تراکتورسازی در این نبرد حساس به پیروزی برسد.

شاگردان قلعه نویی با کسب این پیروزی،44 امتیازی شدند تا در فاصله 8 بازی تا پایان فصل اختلاف 6 امتیازی با پرسپولیس صدرنشین حفظ شود.

سیاه جامگان هم با 17 امتیاز در رده پانزدهم جدول باقی ماند.

بردن تیم های مشهدی در مشهد  که برای تراکتورسازی به یک نوع طلسم تبدیل شده بود که تراکتور سازی با این برد به نوعی این طلسم نبردن در مشهد را شکست.
 در این دیدار محمد نوری و محمد ابراهیمی از داور کارت زرد گرفتند. محمد نوری با این کارت زرد بازی بعدی تراکتور مقابل سایپا را از دست داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار