مراسم اختتامیه نخستین «همایش ملی شعر کتاب» در 5 بخش شعر کلاسیک، سپید و نیمایی، ترانه، طنز و بخش ویژه کودک و نوجوان، 11 اسفند در کتابخانه محقق حلی تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۴۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱ 25 February 2017
به گزارش تابناک : مراسم اختتامیه «نخستین همایش ملی شعر کتاب» روز چهارشنبه 11 ‌اسفند 1395 با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، چهره‌های برجسته حوزه شعر، مسئولین نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و جمعی از کتابداران برگزار می‌شود. 
 
شاعران شرکت‌کننده در این همایش در پنج بخش شعر کلاسیک، سپید و نیمایی، ترانه، طنز و بخش ویژه کودک و نوجوان طبع‌آزمایی کردند. 
 
دستاورد این همایش ملی، جمع‌آوری هزار و 700 قطعه شعر در قالب‌های گوناگون با موضوع کتاب و مطالعه بود. پس از طی مراحل داوری تخصّصی، از میان این آثار، 19 اثر به ‌عنوان آثار برگزیده و شایسته قدردانی انتخاب شدکه در مراسم اختتامیه این رخداد فرهنگی از صاحبان آثار برگزیده تقدیر شود. 
 
با توجه به حضور پرشمار همکاران کتابدار و ستادی نهاد در بین شرکت‌کنندگان این همایش، آثار ایشان در بخشی ویژه، داوری و از همکاران برگزیده تجلیل خواهد شد. 
 
مراسم اختتامیه «نخستین همایش ملی شعر کتاب» ساعت 15 روز چهارشنبه 11 ‌اسفند ‌1395 در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی محقق حلی شهر تهران واقع در میدان شوش، خیابان ری، نبش خیابان محمد یزدی برگزار می‌شود.
 
 
منبع : خبرگزاری صدا و سیما
برچسب ها: تابناک ، استانها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار