رستم قاسمی در نشست خبری با اصحاب رسانه در تبریز:
قاسمی درخصوص عدم وجود فیش های نجومی دردولت قبل گفت،دریافتی بنده به عنوان وزیر نفت 7میلیون تومان بود.
کد خبر: ۳۹۵۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸ 15 March 2017
سردار رستم قاسمی در نشست خبری با اصحاب رسانه در تبریز با اشاره به وفقیت خود در دوران وزارت نفت در دو سال آخر دولت دهم گفت، درمورد عملکرد وزارت نفت در دوران من باید به آمارها توجه کنیم. از گزارش 10ساله اخیر زنگنه وزیر نفت به مجلس متوجه می شویم درسالهای   90و 91 در دو سال اوج تحریم در وزارت بنده بیشترین سرمایه گذاری درطول تاریخ صنعت نفت به ارزش 40میلیارد تومان انجام شده است و همچنین پیشرفت قابل ملاحضه پارس جنوبی در چهار مرحله غیر قابل انکار است.

وی افزود در دوره دولت نهم 75صدم و دردولت دهم 1/49 درصدپارس جنوبی پیشرفت داشته است ولی امروز این پیشرفت حدود 50درصد است.

وزیر سابق نفت در باره فساد بابک زنجانی با اشاره به اینکه در زمان وزارت بنده در وزارت نفت کوچکترین فسادی صورت نگرفته اذعان داشت، در دوره سخت تحریم ها وزارت خارجه شرکت های کوچکی را درخارج از کشور ثبت کرده است و بابک زنجانی معاملات را از طریق یکی از این شرکت ها انجام می داد و ارتباطی با بدنه وزارت نفت نداشت.

قاسمی در باره سوالی که در باره اینکه از پتانسیل وزیر احمدی نژاد در صورت ورود به عرصه انتخابات استفاده خواهید کرد ی انه تصریح کرد ،بنده برای ورود به وزارت نفت رغبتی نداشتم ولی با توجه به اصرار ها درشرایط سخت تحریم ورود به وزرات نفت را پذیرفتم.

وی درخصوص آمارهای دولت مبنی بر رشد اقتصادی اظهار داشت،در هر درصد از رشد اقتصادی باید 100 هزار شغل اتفاق بیافتد ولی این رقم محسوس نیست.

قاسمی درخصوص عدم وجود فیش های نجومی دردولت قبل گفت،دریافتی بنده به عنوان وزیر نفت 7میلیون تومان بود.

وی درباره سوالی در ارتباط با بیانیه های اخیر احمدی نژاد گفت ،برخی ها خزانه را با خزینه اشتباه گرفته اند؛ دولت باید منابع خود را هزینه کند و لازم نیست در انبار پول وجود داشته باشد؛کشور زمانی که دولت راتحویل گرفتند در صندوق توسعه ملی پول وجود داشت.

قاسمی تصریح کرد، ما باید با دنیا ارتباط داشته باشیم هیچ کس منکر نیست ولی اتکا به خارج مسیر درستی نیست.وی متذکر شد،تجربیات گذشته نشان می دهد دربخش اصول گرا ها وحدت وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار