سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی:
سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از پیوستن 15 هزار مخاطب به پویش‌های مردمی این مجموعه در سطح استان خبر داد و گفت: برترین رسانه‌های فعال در انتشار اخبار جمعیت هلال احمر خراسان رضوی و انعکاس شایسته خدمات امدادی نوروزی ۹۶ تقدیر می‌شوند.
کد خبر: ۳۹۹۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰ 28 March 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از ستاد خبری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، مجتبی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: در طرح نوروزی ۹۶ جمعیت هلال احمر خراسان رضوی روزانه خبرهای متعددی از سطح استان از طریق ستاد خبری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در اختیار رسانه‌های این استان قرار می‌گیرد تا شرایط ارتباط با رسانه‌ها تسهیل و تسریع شود.
وی با بیان اینکه طرح نوروزی ۹۶ از ۲۵ اسفند ماه ۹۵ آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد، افزود: خدمات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در قالب هفدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در حوزه جوانان و در دو بخش گسترده دیگر شامل امداد و نجات و داوطلبان ارائه می‌شود و در این ایام روزانه به‌طور متوسط ۵ خبر از فعالیت‌ها و ماموریت‌های جمعیت هلال احمر خراسان رضوی تولید می‌شود و جهت انتشار در اختیار سایت‌ها، پایگاه‌ها، گروه‌ها و کانال‌های خبری قرار می‌گیرد.
سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خاطرنشان کرد: به نمایندگی از کلیه خدمتگزاران مردم در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از همکاری تک‌تک رسانه‌های خراسان رضوی بخصوص عزیزانی که در این ایام نیز تعطیلی ندارند بابت انعکاس شایسته اخبار ارسالی در رسانه‌های خود و ارسال بازتاب‌های این اخبار به ستاد خبری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی که موجب دلگرمی تمامی فعالان این مجموعه مردمی در این ایام شده است تقدیر و تشکر می‌کنم.
محمودی با بیان اینکه همه ساله اخبار طرح نوروزی جمعیت هلال احمر به سبب وسعت خدمات و خیل عظیم زایران و مسافران خطه خورشید بازتاب مناسبی دارد، تصریح کرد: خوشبختانه‌ همه ساله با تلاش نیروهای فعال در ستاد خبری جمعیت هلال احمر نوروزی و همکاری تمامی رسانه‌های استان شاهد رشد خوبی در انعکاس تلاشه‌ای خدمتگزاران داوطلب و ایثارگر جوان و همچنین امدادگران ساعی این نهاد مردمی هستیم.
وی تاکید کرد: به پاس قدرانی از همراهی رسانه‌های استان با جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در طرح نوروزی ۹۶ از سه رسانه‌ای که بیشترین بازتاب را در انتشار اخبار این مجموعه در این ایام داشته‌اند با اهدای هدایایی ارزنده تقدیر به‌عمل می‌آید.
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با بیان اینکه آمار اعضای پیوسته شده به پویش‌های مردمی این مجموعه به مرز 15 هزار نفر رسیده است، گفت: آمار مراجعه به کمپین یا پویش‌های جمعیت هلال احمر خراسان رضوی تا روز گذشته از استان  14638 نفر بوده که به معنای بله گفتن به (نه به تصادفات جاده‌ای) و (بهرفت) یا بهبود رفتارهای ترافیکی است.
محمودی در پایان ضمن آرزوی سفری ایمن و بی‌خطر برای کلیه مسافران نوروزی به‌ویژه زائران امام رضا(ع)، اظهار امیدواری کرد: با همکاری و همراهی مسافران نوروزی افتخار میکنیم منعکس کننده اخبار شاد و خوشحال‌کننده باشیم و هیچگاه شاهد انعکاس و انتشار خبرهای تلخ و ناگوار برغم افزایش حوادث، نباشیم و بی‌شک مردم بزرگترین نقش را در این راستا ایفا می‌کنند.
برچسب ها: هلال احمر ، محمودی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار