مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان‌شرقی:
مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان‌شرقی گفت: بیش از 20 درصد از اشتغال خرد استان توسط این نهاد ایجاد شده که با هیچ ارگانی قابل مقایسه نیست و این لبیکی بود که ما به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی انجام داده‌ایم.
کد خبر: ۳۹۹۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴ 28 March 2017
به گزارش تابناک تبریز، محمد کلامی اظهار داشت: بیش از 20 درصد از اشتغال خرد استان توسط این نهاد ایجاد شده است که با هیچ ارگانی قابل مقایسه نیست و این لبیکی بود که ما به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی انجام داده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه کار صرفا برای تامین معاش نیست، بلکه نوعی عبادت است، افزود: هر قدمی که برای کار کردن برمی داریم، برای عبادت است.

کلامی با بیان اینکه امدادگران کمیته امداد باید افرادی انقلابی و معنوی باشند، افزود: جنس نگاه ما به کار در تحرک کار تاثیر دارد و باید دیدمان را به مقوله کار ارتقا بدهیم.

وی با بیان اینکه در جهان سوم قانون برای پز دادن بوده زیرا روابط بر ضوابط حاکم است، تصریح کرد: رابطه سالاری به جای ضابطه سالاری نهادینه شده و این یکی از دلایل عقب ماندگی کشورهای جهان سوم است.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه مدیریت با تحرک و انقلابی نتیجه بینش درست به کار است، تاکید کرد: خدمت به جامعه خدمت به معنویت و مبانی انسانی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :