پیش بازی گسترش - استقلال خوزستان
تیم‌های استقلال خوزستان و گسترش فولاد در هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف هم می روند.
کد خبر: ۴۱۵۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷ 29 April 2017
گسترش فولاد در چارچوب دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 18 روز شنبه 9 اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه غدیر اهواز مهمان استقلال خوزستان است.
 
استقلال خوزستان – گسترش فولاد تبریز ؛ ورزشگاه غدیر اهواز
 داور: سیدرضا مهدوی کمک‌ها: قهرمان نجفی – یعقوب سخندان کمک‌ها: علیرضا حیدرپناه – ناظر: مسعود عنایت

استقلال خوزستان که در آسیا نتایج خوبی گرفته و جزو شانس های صعود به مرحله بعد است  در لیگ نیز با 37 امتیاز در رده هفتم جدول لیگ برتر فوتبال قرار دارند و با کسب سه امتیاز در دیدار خانگی با گسترش فولاد می‌تواند به صعود یک رده‌ای امیدوار باشد. شکست در این دیدار می‌تواند استقلال خوزستان را به رده دهم جدول برساند.

گسترش فولاد  34 امتیازی است و با استقلال خوزستان 3 امتیاز اختلاف دارد و میتواند با شکست استقلال خوزستان در بهترین حالت تا رنبه هفتم نیز صعود کند. دیدار دو تیم در دور رفت نیز با پیروزی دو-یک گسترش فولاد همراه بود. در این دیدار لوسیانو پریرا هر 2 گل گسترش فولاد را به ثمر رساند. رحیم زهیوی نیز تک‌گل استقلال خوزستان را وارد دروازه تیم میزبان کرد.

گسترشی ها در نیم فصل دوم فقط دو برد آن هم مقابل ماشین سازی و سایپا کسب کرده اند و از این لحاظ آمار نگران کننده ای را اراءه نموده اند.آخرین برد گسترش به هفته بیست و یکم برمیگردد و این تیم در نیم فصل دوم 13 امتیاز کسب کرده اند.

گسترش فولاد بدون محروم به استقبال دیدار با استقلال خوزستان می‌رود اما همچون هفته‌های گذشته، مسعود ابراهیم‌زاده به دلیل مصدومیت، دیدار تیمش را ازدست‌داده است. تیم میزبان نیز برای این دیدار بازیکن محروم ندارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :