سرمربی تراکتورسازی گفت: به فوتبال ایران تبریک می‌گویم. امروز یک بازی زیبا در ورزشگاه زیبا، با میزبانی زیبای مردم اصفهان دیدیم.
کد خبر: ۴۱۵۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳ 29 April 2017
امیر قلعه‌نویی بعد از شکست ۲ بر صفر تراکتورسازی مقابل سپاهان در اصفهان گفت:‌ به خاطر باخت این حرف‌ها را نمی‌زنم، به خاطر ورزشگاه زیبا و فرهنگ خوب مردم اصفهان، من خودم ۲ سال در اصفهان بودم از میزبانی سپاهان تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: با توجه به بضاعتی که داشتیم از بازیکنانم تشکر می‌گویم. دو نکته بازی امروز داشت امروز از موقعیت‌هایم استفاده نکردیم، آنها دو توپ آوردند و دو تا را گل کردند اما ما روی یک موقعیت بچه گانه گل خوردیم درست است که مالکیت داشتند اما موقعیت نداشتند.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این موضوع که شایعه شده او قرارداد داخلی با سپاهان بسته است و فصل آینده هدایت این تیم را برعهده می‌گیرد گفت: به مکه‌ای که رفتم با هیچ تیمی صحبت نکرده‌ام و هیچ تیمی هم با من صحبت نکرده است این صحبت‌ها را درباره خالد شفیعی هم مطرح کردند و می‌خواستند تمرکز تیم ما را بر هم بزنند.

قلعه‌نویی درباره فشار سپاهان در نیمه دوم گفت: آنها چند کرنر و اوت داشتند، ما در نیمه دوم شروع خوبی داشتیم و موقعیت هم داشتیم مهدی شریفی می‌توانست حداقل سه گل بزند. او تلاشش را کرد اما دروازه‌بان سپاهان خوب عمل کرد.

سرمربی تراکتورسازی درباره قضاوت داور گفت: او خوب قضاوت کرد.

قلعه نویی خاطر نشان کرد: من شاگرد کرانچار هستم او یک مربی بزرگ است و تمام دنیا او را می‌شناسد. برای سپاهان آروزی موفقیت می‌کنم لیاقت آنها با این ورزشگاه و سرمربی خوب بیشتر از این است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار