یاداشت از محمد جهانبخش:
تابناک: شما در دوره چهار استاندار مدیریت پروژه چشم انداز اصفهان را به عهده داشتید. و با صرف وقت بسیار زیاد به نتایجی رسیدید. نتیجه پژوهش خود را در جلسات متعدد مطرح کردید و خیلی ها برای شما و تیم زحمت کشتان دست زدند و تشویق کردند.
کد خبر: ۴۱۶۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 01 May 2017

تابناک اصفهان: شما در دوره چهار استاندار مدیریت پروژه چشم انداز اصفهان را به عهده داشتید. و با صرف وقت بسیار زیاد به نتایجی رسیدید. نتیجه پژوهش خود را در جلسات متعدد  مطرح کردید و خیلی ها برای شما و تیم زحمت کشتان دست زدند و تشویق کردند.

عمل به نتیجه آن دست آورد را چگونه ارزیابی می کنید؟ فکر نمی کنید این دفترچه قطور باید در گوشه کتابخانه ای خاک بخورد؟ فقط آقای احمدی نژاد نبود که برنامه های توسعه سازمان مدیریت را قبول نداشت بلکه خیلی از ماها  این رویه ها  را داریم. 

آیا تاکنون بررسی کرده اید چه اندازه به سمت سند چشم انداز استان جلو رفته ایم؟ وچند درصد سند شما عملیاتی شده است ؟ تقاضا داریم دراین رابطه سکوت نکنید و حداقل برای تاریخ این موضوع را تحلیل کنید و حقایق را بگویید. توسعه در مجموعه فولاد مبارکه آیا با این سند موافقت دارد؟ چرا توسعه هایی  که دولتی محسوب می شود و تجربه ثابت کرده ناموفق است همچنان ادامه دارد؟  شاید شما استدلالی داشته باشید.

ولی افکار عمومی خبری از این استدلال ندارد. شاید خوب بود رسانه استانی صداوسیما این موضوع را رسیدگی می کرد. و چه خوب بود از وضعیت اشتغال استان  تحلیلی داشتید . و آمار بیکاران استان را تحلیل می کردید. آیا اینکه بخش خصوص سرمایه های خود را به استان های دیگر می برد صحیح است؟ آیا کسی نیست که اصفهان بیست سال دیگر را تحلیل کند؟ 

بیکاری باهمان تعریف عدم یک روز کار در هفته دراصفهانی که مهد کار آفرینی بوده  رقم بالایی را به خود اختصاص داده است . آیا کسی نمی خواهد کاری در این زمینه بکند . آیا چهار سال و هشت سال برای پاسخگویی کم است؟ شاید بفرمایید بنده کمتر از دو سال است مسئولیت پذیرفته ام . و قبلی ها نتوانستند کار کنند. خیلی خوب . اگر چهار سال دیگر در مسئولیت باشید فکر می کنید کاری می شود کرد؟ چه خوب است دست به قلم شوید و بنویسید. از سند چشم انداز. از عمل نکردن به سند . از آرزوهای یک اصفهانی. از وجود استعدادها دراصفهان. از بیکاری. از حل نشدن موضوع آب . ار رفتن مغزها از اصفهان . از ...

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار