مدیریت عملیات حفاری در دریا شرکت ملی حفاری موفق شد؛
مدیر عملیات حفاری در دریا شرکت ملی حفاری ایران از حفر، تعمیر و تکمیل 11 حلقه چاه های نفت و گاز با کاربست دکل های حفاری این شرکت در سال 95 در میادین دریایی در آب های خلیج فارس خبر داد
کد خبر: ۴۱۶۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹ 01 May 2017
مدیر عملیات حفاری در دریا شرکت ملی حفاری ایران از حفر، تعمیر و تکمیل 11 حلقه چاه های نفت و گاز با کاربست دکل های حفاری این شرکت در سال 95 در میادین دریایی در آب های خلیج فارس خبر داد.
 
 سیامک افشاری گفت: در ارتباط با حفر و تکمیل این چاه ها در مجموع شش  هزار و 240 متر حفاری شد که دو هزار و 512 متر به چاه های توسعه ای و سه هزار و 727 متر به چاه های تعمیری اختصاص داشت.
 
وی با اشاره به اینکه این شرکت سه دستگاه حفاری ملکی در اختیار دارد، گفت: با تلاش مستمر کارکنان سختکوش این مدیریت دستگاه حفاری مدرس در این دوره در منطقه درود -  خارگ، دو حلقه چاه توسعه ای (جدید) حفاری و سه حلقه چاه دیگر را در مجموع به متراژ یک هزار و 830 متر تعمیر و تکمیل کرد.
 
افشاری با بیان اینکه این دستگاه از اول آبان ماه به مدت سه ماه برای تعمیرات دوره ای (اورهال) از مدار عملیات خارج شد، افزود: دکل دریایی مدرس در عین حال موفق شد در سال  گذشته حفاری یک حلقه چاه را پنج روز زودتر از برنامه به اتمام برساند.
 
مدیر عملیات حفاری در دریا شرکت ملی حفاری ایران به حفاری و تکمیل یک حلقه چاه در فاز 11 طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی در مدت پیش گفته بوسیله دستگاه حفاری شهید رجایی اشاره و یادآور شد: بازسازی و نوسازی این دستگاه در دستور کار قرار دارد.
 
وی اظهار کرد: دستگاه حفاری مورب نیز که در منطقه ابوذر – خارگ  استقرار دارد در یک سال گذشته موفق به حفاری و تکمیل دو حلقه چاه توسعه ای و سه حلقه چاه تعمیری جمعا به متراژ چهار هزار و 409 متر گردید که حفاری دو حلقه چاه را 21 روز زودتر از زمان پیش بینی شده از سوی کارفرما انجام داد.
 
افشاری گفت: این دکل دریایی پس از مراحل بازسازی در سایت بازسازی شرکت در اهواز از اوائل خردادماه در موقعیت سکوی ابوذر مستقر و عملیاتی شده بود.
 
مدیر عملیات حفاری در دریا شرکت ملی حفاری ایران اهمیت آموزش های تخصصی حین خدمت را به موازات انجام وظایف سازمانی در این شرکت  خاطر نشان کرد و افزود: در سال 95 در مجموع 76 دوره آموزشی از سوی اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت برای این  بخش تعریف و همکاران در مدت چهار هزار و 500 نفر ساعت این دوره ها را گذراندند.
 
گفتنی است: حوزه معاونت مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری دارای چهار مدیریت حفاری در خشکی و یک مدیریت حفاری در دریا می باشد که این مدیریت ها با هدف شتاب بخشی در اجرای عملیات حفاری و پاسخگویی به موقع به نیاز شرکت های متقاضی ایجاد شده است.

منبع: تابناک
برچسب ها: شرکت ملی حفاری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار