دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر یکی از موضوعات مهم اجتماعی است گفت: امسال برنامه تبلیغ و فرهنگ‌سازی برای خرید کالاهای ایرانی و تکریم ارباب رجوع و سایر موضوعات را در دستور کار داریم.
کد خبر: ۴۱۶۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸ 01 May 2017
سرهنگ علی ناصری ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از موضوعات مهم اجتماعی است که وظیفه همه است.

وی با بیان اینکه دولت نیز در این راستا وظایفی دارد افزود: قانون حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر در خراسان جنوبی اجرای شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با بیان اینکه ستاد امر به معروف در استان 3 رکن دارد گفت: در گذشته نیز ستاد امر به معروف و نهی از منکر در استان فعال بوده است.

قاسمی با بیان اینکه سال گذشته بیش از 12 جلسه شورای ستاد امر به معروف در استان داشتیم و مصوباتی ارائه شد که اجرا شد بیان کرد: تحکیم موضوع عفاف، عدم برگزاری کنسرت‌ها در محیط آموزشی و علمی، ساماندهی جشن‌های دانشجویی، توانمندسازی روستاهای هدف گردشگری و برگزاری نمایشگاه جامع فقط ایرانی از جمله مصوباتی بود که اجرا شده است.

وی یادآور شد: تشکیل 5 شورای امر به معروف در اصناف و بازاریان، تشکیل 60 شورا در ادارات، تشکیل 6 گروه یاوران معنوی و تشکیل 3 شورا در موضوع حوزه‌های علمیه از جمله اقداماتی است که سال گذشته انجام شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با بیان اینکه برای سال 96 نیز برنامه‌هایی پیش‌بینی شده و به شهرستان‌ها ابلاغ شده است اظهار داشت: در حال حاضر ستادهای شهرستان‌ها نیز فعال است.

قاسمی با بیان اینکه برگزاری آموزش‌های لازم در مدارس و دانشگاه‌ها و ادارات را داشته‌ایم افزود: تذکر لسانی در این دوره‌ها تدریس می‌شود و نظارت‌های لازم  برای عفاف و حجاب در استان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای ایام نوروز گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر برنامه‌هایی را انجام دادند گفت: برای ماه رمضان نیز برنامه‌هایی پیش‌بینی شده که در پارک ها و مکان های ورزشی برگزار می‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی بیان کرد: امسال برنامه تبلیغ و فرهنگ‌سازی برای خرید کالاهای ایرانی و تکریم ارباب رجوع و سایر موضوعات را در دستور کار داریم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار