تابناک: پیش مخلوط های کنسانتره دامی ابداعی شرکت سپاهان دانه پارسیان،منتخب بخش فن آفرینان رشد یافته جشنواره ی ملی فن آفرینی شیخ بهایی شد.
کد خبر: ۴۱۶۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ 01 May 2017

سیزدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی شامگاه جمعه 8 اردیبهشت با معرفی برگزیدگان در اصفهان به کار خود پایان داد.در این مراسم که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و در مجموعه سیتی سنتر اصفهان برگزار شد،شرکت سپاهان دانه پارسیان برای اختراع و تولید انواع "پیش مخلوط کنسانتره دامی" بعنوان برگزیده بخش فن آفرینان شرکت های رشد یافته انتخاب گردید.

 شرکت سپاهان دانه ی پارسیان به مدیریت دکتر حمیدرضا قلمکاری با نوآوری در تولید انواع کنسانتره، مکمل و خوراک دام و طیور براساس آخرین تکنولوژی روز دنیا جهت دستیابی به بالاترین راندمان‌های تولید در صنعت دامپروری کشور همواره پیشتاز بوده است.

پیش مخلوط های کنسانتره دامی با سنجه های مختلف (از 5/2 تا 60 درصد) و با قابلیت افزایش کیفی و کنترل خوراک کامل دام بعنوان یک دسته محصول جدید در صنعت تغذیه دام پایه گذار تحولی عظیم در واحدهای دامپروری می باشد که با افزایش کیفیت و میزان تولید شیر، بهبود متابولیسم انرژی و بهبود عملکرد تولید مثل نقش مهمی در افزایش بهره وری و اقتصادی شدن تولید در واحدهای دامپروری ایفا می نماید. پیش مخلوط های کنسانتره امکان حذف حداقل 10 ماده ی خوراکی را از جیره ی دام فراهم ساخته و علاوه بر این می توانند از بروز خطاهای انسانی در میکس جیره و اتلاف مواد اولیه در زمان انبار داری جلوگیری کنند وبا برطرف نمودن کلیه احتیاجات بدن دام، واحدهای تولید کننده محصولات دامی را هرچه بیشتر در مسیر بهره وری و سود آوری اقتصادی قرار دهند.

گروه تولیدی- بازرگانی سپاهان دانه پارسیان با بهره­ مندی از متخصصین مجرب در قالب قوی ترین تیم‌های علمی و D&R تخصصی دام و طیور کشور باارائه جیره های متوازن و اقتصادی، ارائه راهکارهای فنی و مدیریتی در پرورش و انجام خدمات آزمایشگاهی با شرایط ویژه همواره  نقش سازنده ای در اعتلای صنعت دامپروری کشور ایفا نموده است.

اختراع و تولید "پیش مخلوط کنسانتره دامی"  و کسب عنوان منتخب فن آفرینی در سیزدهمین جشنواره ی ملی شیخ بهایی توسط شرکت سپاهان دانه ی پارسیان بار دیگر ثابت نمودبا تکیه بر دانش و فن آوری های نوین، دستیابی به تحول اقتصادی و توسعه علمی کشور چندان هم دور از انتظار نیست.

البته نباید فراموش کرد که این شرکت در گذشته نیز با کسب عناوینی همچون : واحد نمونه ی تولید ، واحد نمونه ی استاندارد ، واحد سرآمد صنایع مکمل و خوراک دام و طیور، واحد منتخب صنعت و قرار گرفتن در بین یک صد برند  برتر ملی و کارآفرین توانایی ها و پتانسیل های خود در صنعت کشاورزی را در معرض نمایش قرار داده است .

گذشته از این دکتر حمیدرضا قلمکاری مخترع و مدیرعامل شرکت سپاهان دانه ی پارسیان نیز بارها به عنوان چهره ی منتخب کار آفرینی و چهره ی منتخب صنعت در جشنواره های مختلف معرفی شده است که همین موضوع نشان می دهد چگونه تلفیق صنعت و دانش می تواند مسیر کسب موفقیت را هموار کند .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار