رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در خراسان جنوبی از راه اندازی و فعالیت هشت ستاد این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مرکز استان خبر داد.
کد خبر: ۴۱۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲ 01 May 2017
حجت الاسلام محمد مختاری عصر یکشنبه در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران بیان کرد: فعالیت های هسته مرکزی ستاد حمایت از حجت الاسلام رئیسی با جمعی از جوانان ولایی و ارزشی آغاز شده است.

وی از فعال شدن هشت ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در مرکز استان خبر داد و گفت: مسئول ستاد انتخاباتی در هر شهرستان مشخص شده و به زودی راه اندازی می شود.

رئیس ستاد حجت الاسلام رئیسی در خراسان جنوبی ادامه داد: ستادهای ورزشکاران٬ دانشجویی٬ تشکل ها و احزاب از جمله ستادهای فعال هستند.

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه سیاست ما در ستادها اخلاص است٬ گفت: افراد بدون هیچ چشمداشتی در این ستادها همکاری و فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: همچنین در این ستادها از همه اقشار اعم از مبلغین٬ ورزشی٬ مداحان٬ روستایی و ایثارگران فعالیت می کنند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در خراسان جنوبی ادامه داد: مردم شریف خراسان جنوبی با استقبال گسترده از حجت الاسلام رئیسی حمایت خود را از ایشان اعلام کردند.

وی با اشاره به توصیه های حجت الاسلام رئیسی به ستادهای حمایتی بیان کرد: بنا بر توصیه ایشان٬ باید با مردم با صداقت رفتار کنیم چراکه شناختن شخصیت واقعی حق آن ها است.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام رئیسی برخاسته از دل محرومین است٬ اظهار کرد: همچنین ایشان خاکی بوده و خادم مردم هستند.

حجت الاسلام مختاری با اشاره به برنامه های ستادهای انتحاباتی حجت الاسلام رئیسی بیان کرد: برگزاری برنامه های محوری در مساجد و روستاها و دعوت از سخنرانان کشوری از جمله برنامه های این ستادها است.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین در فضای مجازی آماده هرگونه پاسخگویی به شبهات مردم پیرامون حجت الاسلام رئیسی هستیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار