مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد با اعلام برنامه های هفته جانباز گفت: 10 هزار جانباز با درجات مختلف جانبازی زیر پوشش این نهاد در سطح استان هستند.
کد خبر: ۴۱۶۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ 01 May 2017
به گزارش تابناک یزد،احمد ابراهیمی  با تبریک روز جانباز افزود: جانبازان استان یزد در طول سال در برنامه های مختلف فرهنگی و علمی همواره پیشگام هستند و وظایف خود را انجام می دهند.
وی در ادامه به میلاد علمدار دشت کربلا قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس(ع) اشاره کرد و افزود: به مناسبت بزرگداشت هفته جانباز از امروز 11 اردیبهشت ماه در یزد و شهرستان های تابعه استان برنامه های مختلف بخصوص 22 برنامه شاخص برگزار می شود.
وی ادامه داد: آیین تجلیل ائمه جمعه استان از علمداران حماسه در یزد و شهرستانهای تابعه و دیدار مسئولان ارشد استان و مدیران دستگاه های اجرایی از جانبازان آسایشگاه ثامن الائمه(ع) انجام می شود.
این مسئول اظهار داشت: برگزاری اردوی زیارتی مشهد مقدس ، دیدار مدیران دستگاه های اجرایی با خانواده های جانبازان یزد و شهرستانهای تابعه و تجلیل از جانبازان شاغل در ادارات نیز پیش بینی شده است.
ابراهیمی همچنین به اجرای طرح پایش سلامت جانبازان ، برگزاری مسابقات و برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی و همچنین سرکشی به جانبازان در سطح استان انجام می گیرد.
به مناسبت میلاد باسعادت قم بنی هاشم حضرت عباس (ع) که به نام روز جانباز نامگذاری شده همه ساله در استان یزد برنامه مختلف فرهنگی ، هنری و ورزشی برگزار می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار