میرسلیم در جمع مردم تبریز:
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: همانطور که در قدرت موشکی پیشرفت کردیم و به برگ برنده‌ای در مذاکرات تبدیل شد، باید دولت هم کار می‌کرد و کشور را معطل مذاکرات نمی‌کرد.
کد خبر: ۴۲۴۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶ 15 May 2017
 سیدمصطفی میرسلیم امشب در جمع مردم تبریز خطاب به دولت یازدهم با اشاره به اینکه چرا باید ایران را به حدی ضعیف پنداریم که برای آب خوردن هم چشم به دشمن داشته باشیم؟ اظهار داشت: نخستین شرط برای خدمتگزاری بر این ملت این است که باید به این مردم باور داشته باشیم و شرف و حیثیت آنها را ارج بنهیم.

وی با بیان اینکه ما را از تهدید و تحریم آمریکا نترسانید بلکه با آن تحریم‌ها ما استوارتر می‌شویم افزود: یک خدمتگزار به عنوان رئیس جمهور می‌خواهیم که قدم در راه آزادمردی و شرافت بگذارد نه اینکه ایران را به سلاخ خانه آمریکا ببرد. 

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه برخی فکر کردند راه نجات ما این است که در مذاکرات سر تسلیم فرود بیاوریم گفت: با اینکه متوجه شده‌اند که از آمریکا جز کلک و حیله چیزی عاید نمی‌شود هنوز لجاجت می‌کنند، چندین ماه بعد از برجام که به بیش از تعهدات خود عمل کرده‌ایم، دریغ از برداشتن یک گام علیه ملت ایران آیا هنوز هم می‌شود امید داشت که نظر مثبت داشته باشند؟ قبول بکنند همین ملتی که در انقلاب معجزه آفرید و بر ابرقدرت‌ها پیروز شد، بر همه مشکلات می‌تواند فائق آید.

میرسلیم با تاکید بر اینکه اعتقاد دارم هرکس مفتخر به ریاست جمهوری شود، معجزه نمی‌کند مگر به لطف خدا و با دست یاری ملت غیور ایران ابراز داشت: والا حل مشکلات موجود و نابه‌سامانی‌ها، بیکاری و... که  به وجود آورده‌اند به سادگی میسر نمی‌شود. 

وی با بیان اینکه از این 4 سال دولت یازدهم هر ماهی که از دست دادیم، باید ماه‌ها برای اصلاح آن زمان صرف شود تصریح کرد: فکر می‌کنید دیگر کشورها خوابیده‌اند و منتظر ما هستند؟ ما رتبه‌های خود را از دست دادیم و سایر کشورها چهار نعل می‌تازند، دلیل نداشت مذاکرات تا زمانی که به پیروزی برسد کشور را معطل نگه داریم و باید به موازات آن کار می‌کردیم.

این کاندیدا ادامه داد: همانطور که برادران سپاه کار کردند و در قدرت موشکی پیشرفت کردیم و به برگ برنده‌ای در مذاکرات تبدیل شد، باید دولت هم کار می‌کرد و کشور را معطل مذاکرات نمی‌کرد.
 

وی با تاکید به اینکه فردی که رئیس جمهور می‌شود باید تجربه اجرایی بالا داشته باشد، گفت: در این دوره از ریاست حمهوری خود وزرا به دو دسته تقسیم شده بودند ولی متاسفانه چون رئیس جمهور بی‌تجربه بود همه چیز رها شده و معطل مانده بود.

میرسلیم تاکید کرد: در ۲۹ اردیبهشت فردی را انتخاب کنید که تجربه اجرایی کافی و مفید داشته باشد.

وی افزود: چند سال است که فقط مشکل حل اشتغال، معیشت و غیره داریم، دولت کارهایی انجام داده ولی احقاق حقوق مردم نشده است.

نامزد ریاست جمهوری بیان داشت: رئیس جمهور باید با مردم صادق باشد و سر مردم کلاه نگذارند.

میرسلیم با اشاره به اعلام آمار دولت در خصوص رشد اقتصادی در کشور گفت: کاش می‌گفتند ریشه این رشد از فروش نفت بوده است و سر مردم شیره نمالند.

 وی تاکید کرد: رئیس جمهور اعلام کرد اطلاع نداشته که رشد از فروش نفت بوده است؛  اگر رئیس جمهور رشد اقتصادی اعلام شده را حاصل از فروش نفت نمی‌دانست پس یک رئیس جمهور نادان است ولی اگر اطلاع داشته پس او یک خائن است.
نامزد ریاست جمهوری افزود: لجاجت رئیس جمهور در مناظره دوم را همه دیدید، با پررویی تمام همچنان رشد را ۸ درصد اعلام کرده بود و همچنان در حال فریب مردم بود.
میرسلیم با اشاره به اینکه معنای دولت را قبل از پیروزی انقلاب امام راحل بیان کردند و دولت را نوکر مردم می‌دانستند، ادامه داد: با فخرفروشی به مردم به هیچ جا نخواهند رسید و باید با روحیه انقلابی اقدام به گره‌گشایی کنند.
وی خطاب به ملت ایران تاکید کرد: آرای خود را هدر ندهید.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :