جبارزاده مطرح کرد؛
اسماعیل جبارزاده در آیین افتتاح نخستین کارخانه تولید کاغذ از سنگ (کربنات کلسیم) در شندآباد شبستر، تاکید کرد: انتخابات روز جمعه تمام خواهد شد ولی اینکه خودمان اقتصاد کشور را سیاه نشان دهیم و به دنیا بگوییم که بیکاری بیداد می‌کند، مردم فقیر هستند و نان ندارند اینها تابلویی است که از خود به بیرون منعکس می‌کنیم. این ها همان حرف‌های ضد انقلابیان و بیگانگان است که می‌گویند که این انقلاب کاری برای شما نکرده و در جمهوری اسلامی فقر، بیکاری، بدبختی، تعطیلی کارخانجات و توقف تولید اتفاق افتاده است.
کد خبر: ۴۲۵۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵ 17 May 2017
اسماعیل جبارزاده در آیین افتتاح نخستین کارخانه تولید کاغذ از سنگ (کربنات کلسیم) در شندآباد شبستر، تاکید کرد: انتخابات روز جمعه تمام خواهد شد ولی اینکه خودمان اقتصاد کشور را سیاه نشان دهیم و به دنیا بگوییم که بیکاری بیداد می‌کند، مردم فقیر هستند و نان ندارند اینها تابلویی است که از خود به بیرون منعکس می‌کنیم.  این ها همان حرف‌های ضد انقلابیان و بیگانگان است که می‌گویند که این انقلاب کاری برای شما نکرده و در جمهوری اسلامی فقر، بیکاری، بدبختی، تعطیلی کارخانجات و توقف تولید اتفاق افتاده است. 
  
جبازارده همچنین در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه اقتصاد، گفت: از روز اول به فرمانداران توصیه کردیم که وظیفه اصلی آن‌ها ایجاد فضای مناسب اقتصادی در سایه وحدت و صمیمیت است.  آنچه که امروز شاهد افتتاح آن هستیم یکی از پروژه‌های دانش بنیان است که جزو اولویت‌های ما در سال‌های گذشته بوده و اعتقاد داریم هرچه پروژه‌های دانش بینان و دانش محور در استان افزایش یابد هم میزان سرمایه لازم برای چنین اقدامی کمتر است و هم تعداد بیشتری از جوانان تحصیل‌کرده در این واحدها مشغول به کار می‌شوند. 
  
وی با اشاره به بخشی از سخنان مدیرعامل این کارخانه مبنی بر توان تولید 70 درصد از دستگاه ها و ماشین آلات لازم با توان داخلی اظهار کرد: انتظار داریم که با تامین اعتبارات و حمایت‌های لازم، تعداد بسیار زیادی از این ماشین آلات در کشور تکثیر شود. 
  
 استاندار آذربایجان‌شرقی با انتقاد از افرادی که ادعا می کنند تسهیلات و حمایت های مالی در دولت یازدهم به تعداد معدودی اعطا می‌شود، تصریح کرد: فقط صندوق کارآفرینی امید در طول سال گذشته 60 میلیارد تومان به چهار هزار واحد در استان آذربایجان‌شرقی تسهیلات اعطا کرده است. مشابه این در شهرستان شبستر نیز 69 واحد تولیدی در طول سال گذشته تسهیلات دریافت کردند و در سطح استان نیز برای تامین منابع مالی واحدهای تولیدی 738 کارخانه تسهیلات بانکی ارائه شد و علاوه بر این بانک‌ها از محل منابع خود برای 300 واحد دیگر نیز تسهیلات مالی اعطا کردند. 
  
جبارزاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه آذربایجان‌شرقی از نظر اقدام و عمل و حمایت از تولید و واحدهای تولیدی کشاورزی و صنعتی جزو سه استان برتر کشور انتخاب شده است، عنوان کرد: متاسفانه برخی‌ها این اقدامات را نادیده گرفته و برای صنعت و تولید، مراسم ختم می‌گیرند که این نهایت بی انصافی است. بهتر است این افراد برای افتتاح واحدهای تولیدی نیز جشن تولد برگزار کنند. 
 
 جبارزاده در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای در روز 29 اردیبهشت ماه سالجاری، تصریج کرد: مهم نیست که چه کسی انتخاب می‌شود و معتقدیم رییس جمهور منتخب مردم، برای همه باید محترم باشد و مهم‌تر از همه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری است.  پشتوانه هر کسی قطعاً میزان رای است که به او داده شده است و رای بالای رئیس جمهوری پشتوانه ای آن در عرصه های بین المللی و مذاکرات است.
 
 
لازم به ذکر است که اولین کارخانه تولید کاغذ از سنگ در کشور با حضور استاندار آذربایجان شرقی در شهر شندآباد از توابع شهرستان شبستر به بهره‌برداری رسید.

ظرفیت تولید این کارخانه در فاز اول، سه‌هزار تن در سال و ظرفیت نهایی آن، هفت‌هزار تن در سال خواهد بود.

برای افتتاح و بهره‌برداری از این کارخانه، 76 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده و 40 میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات معاونت روستایی و مناطق محروم کشور با عاملیت صندوق کارآفرینی امید تامین شده است.

این واحد تولیدی در زمینه تولید کاغذسنگ که نسل جدیدی از کاغذ است راه‌اندازی شده و ماده اولیه آن پودر سنگ است که جایگزین چوب برای تولید کاغذ شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار