شکور اکبرنژاد:
شکور اکبرنژاد نماینده اسبق مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی و رئیس شورای شهر تبریز در دور نخست میزبان خبرنگار تابناک تبریز شد تا درباره انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهربه گفتگو بنشیند.
کد خبر: ۴۲۵۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷ 17 May 2017
شکور اکبرنژاد نماینده اسبق مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی و رئیس شورای شهر تبریز در دور نخست میزبان خبرنگار تابناک تبریز شد تا درباره انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهربه گفتگو بنشیند.

درباره وضعیت شورای شهر دوره چهارم چه نظری دارید؟


شوراهای شهر در نظام اسلامی یکی از ارکان حکومت اسلامی است. ابتدا باید فرهنگ آن ایجاد شود چون شوراهای شهر موجب جلب و افزایش اعتماد می شود و هر کاری که موجب لطمه و خدشه به سرمایه شود قابل قبول نیست.
 
در مورد عملکرد شورای شهر دوره چهارم تبریز باید همه جانبه نگاه کرد. بالتبع چون هزاران میلیارد تومان در این 4 سال هزینه شده است باید کار های مثبتی هم صورت میگرفت. 
 
البته ذکر این نکته نیز ضروری است که باید تدابیر بهتری صورت میگرفت که  سرمایه گذاری های بیشتری در سطح شهر انجام میگرفت. اولین نکته ای که سرمایه گذار را برای سرمایه گذاری تشویق میکند جلب اعتماد است.
 
 
متاسفانه مساله فساد در مجموعه شورای شهر و شهرداری باعث خدشه دار شدن اعتماد مردم شد و به شخصه از دستگاههای نظارتی گلایه دارم که چرا به موقع جلوی این فساد را نگرفتند و بعد از وقوع فساد دست به کار شدند.
 
درباره لیست امید که برای انتخابات شورای شهر تبریز معرفی شد چه نظری دارید؟

کارهای ما نسبی است؛ چون معصوم نیستیم . بالتبع کارهایی که انجام میدهیم مطلوب نبوده بلکه رضایت بخش است. در مورد این لیست نیز این نکته را باید عرض کنم که این لیت نیز رضایت بخش بوده و میشد از تخصص های دیگر نیز در این لیست بهره برد. اما نکته مهم در افراد این لیست پاکدستی است.
 
در باره انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری چه نظری دارید؟

ریاست جمهور دومین شخص والای کشور است و عملکردش میتواند در توسعه کشور بسیار موثر باشد. در 8  سال دولت قبل هزینه های بزرگی وارد کشور شد و طبق گفته ی کارشناسان ۶۰ سال طول میکشد تا این هزینه ها از کشور رفع شود. با آنکه دولت قبل درآمد زیادی داشت روحانی دولت ورشکسته را تحویل گرفت .دولتی که در زمان آن ۷ قطعنانه علیه ما صادر شد و موجب شد کشور ما یاغی تعریف شود.
 
این دولت با تلاش های زیاد و موانع داخلی توانست عملکرد مناسبی را در زمینه های گوناگون ارایه دهد مخصوصا در رفع ایران هراسی و شیعه هراسی در دنیا گام های مثبتی را برداشت. در زمینه اقتصاد نیز در این دوره از رشد منفی به رشد مثبت دست یافتیم.
 
در کشاورزی و تولید گندم به خود کفایی رسیدیم و با توجه به این که سطح زیر کشت اصافه نشد . توانستیم به صادرکننده گندم دست بیابیم.
 
البته در مورد رونق و اشتغال باید کارهای زیادی انجام بگیرد. به نظرم کشور در ریل توسعه قرار گرفته است و باید با کمک هم به سوی پیشرفت گام برداریم.
 
در صورت راهیابی به شورای شهر چه کارهایی را انجام خواهید داد؟

بنده به مردم دو قول داده ام . اول اینکه به بیت المال دست انداری نمیکنیم  و دوم کار کارشناسی انجام میدهیم. و مصالح شهر را سرلوحه ی قرار دهیم.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :