نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب، اسلام و روحانیت با سرکوب و حصر نمی تواند بیمه شود و باید همه تلاش کنیم تا مردم را راضی نگه داریم.
کد خبر: ۴۲۶۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷ 18 May 2017
  مسعود پزشکیان چهارشنبه شب در گردهمائی حزب اعتدال و توسعه شهرستان تبریز، افزود: متاسفانه در گذشته تفکری در کشور حاکم شد که اگر فردی برخلاف آن عقیده ای را ابراز می داشت، به راحتی هر چه تمام تر کنار گذاشته می شد در صورتی که این رویه ای غلط و برخلاف خواست و مطالبه جامعه ایرانی است.
وی با تاکید بر اینکه همگان و کسانی که دل در گرو اسلام و انقلاب دارند باید 29 اردیبشهت در پای صندوق های رای حاضر شوند، اظهارکرد: در غیر این صورت اگر آحاد ملت به صحنه نیایند به خاطر مشکلات به وجود آمده، همه مقصر خواهیم بود.
پزشکیان ادامه داد: اینکه در این کشور به راحتی برچسب ضد ولایت به کسی زده شود به هیچ عنوان قابل قبول نیست ، زیراکه ملاک و معیار اصلی برای همه انسان ها و افراد جامعه تقواست و خدمت به خلق خدا و هر فرد و مسئوولی که برای رضای خدا و خلق خدا تلاش کند، یک فرد انقلابی است.
وی با اشاره به وضعیت سیاسی کشور در آستانه انتخابات، گفت: کسانی که در گذشته از رییس جمهور دولت نهم و دهم دفاع کردند و هشت سال بعد دبه کردند، امروز نیز به میدان آمده و از فرد خاصی دفاع می کنند و معلوم نیست فردا چه شیوه ای را در پیش خواهند گرفت.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه همه باید در جامعه اسلامی همچون برادر دینی خود با برادرش رفتار کند، اظهار کرد: ما حق نداریم به کسی که مثل ما فکر نمی کند برچسب زده و او را کنار بگذاریم.
به گزارش ایرنا، مسئول هماهنگی ستادهای دکتر روحانی در شمال غرب کشور نیز در این مراسم، گفت: بنده که در طول دوران دفاع مقدس در جبهه ها بودم هرگز از دشمن نترسیدم، اما زمانی که در مناظره دوم آقایان قالیباف و رئیسی اظهار کردند ملت را از جنگ نترسانید، به واقع ترس عجیبی پیدا کردم و بر خود واجب دانستم در مقابل چنین تفکری وارد میدان شوم.
مصطفی مولوی اظهارکرد: باید توجه داشت که ملت ایران هرگز جنگ طلب نبوده و در طول تاریخ از خود دفاع کرده است، اما در شرایط فعلی زبان دیپلماسی بهترین وسیله برای اعلام مواضع نظام در جهان است و سیاستمدار خوب کسی است که از این ابزار به بهترین شکل ممکن بهره ببرد.
وی ، آثار جنگ هشت ساله در کشور را بسیاروسیع دانست و گفت: پس از گذشت 29 سال از جنگ تحمیلی هنوز بسیاری از شهرهای مرزی ما بازسازی نشده است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با دوره پنجم انتخابات شوراهای شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس دهم 29 اردیبهشت برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :