محمدباقر قالیباف گفت: امروز در واقع با این حضور پرشور و شکوه مردمی در پای صندوق‌های رای، روز جشن جمهوریت نظام است.
کد خبر: ۴۲۶۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹ 19 May 2017
محمدباقر قالیباف پیش از ظهر امروز با حضور در پای صندوق رای در مسجد حضرت ابوالفضل‌(ع) شهرک سینای اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در واقع با این حضور پرشور و شکوه مردمی در پای صندوق‌های رای، روز جشن جمهوریت نظام است.

وی بیان کرد: حضور مردم افتخاری برای نظام اسلامی و مهری مجدد با هر گرایش و سلیقه بر حقانیت نظام و انقلاب بوده و این را نشان داد که نظام جمهوری اسلامی ایران برخواسته از میان مردم است.

قالیباف گفت: به طور قطع بعد از  انتخابات تمامی رقابت‌ها به پایان رسیده و آغاز کار و خدمت در مبارزه با فقر و مشکلات اقتصادی آغاز می‌شود و امیدواریم که با هر گرایشی در راستای خدمت به مردم گام برداریم.

وی با اشاره به مشارکت پرشور مردم در پای صندوق‌های رای تصریح کرد: مشارکت مردم در این دوره از انتخابات در استان اردبیل و به‌تبع آن در کل کشور در سطح عالی بوده و برگ زرینی دیگر بر تاریخ انقلاب رقم خواهد خورد.

قالیباف افزود: در این شرایط که حضور مردم را در سراسر کشور در پای صندوق‌های رای به صورت باشکوه شاهد هستیم این توفیق را دارم در جمع ملت شهیدپرور، ولایتمدار و همیشه باغیرت اردبیل باشم تا برای قدردانی از تلاش‌های آنها حضور یابم چرا که قرار بود در روز سه‌شنبه سفری به اردبیل داشته باشم ولی به خاطر مشغله کاری نتوانستم در این روز در جمع مردم اردبیل حاضر شوم.

وی اظهار کرد: به پاس قدردانی از مردم شریف استان اردبیل امروز در این منطقه حضور پیدا کرده و در یکی از مناطق محروم همراه با همه مردم رای خود را به صندوق انداختم تا حماسه‌ای دیگر با همدلی و همیاری یکدیگر در تاریخ کشور رقع بزنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار