استاندار آذربایجان شرقی رای خود را به صندوق انداخت
استاندار آذربایجان شرقی عصر امروز با حضور در مسجد آیت الله انگجی رای خود را به صندوق انداخت.
کد خبر: ۴۲۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲ 19 May 2017
 اسماعیل جبارزاده عصر امروز با حضور در مسجد آیت الله انگجی رای خود را به صندوق انداخت و در جمع خبرنگاران به سوالات آنها پاسخ داد.

استاندار آذربایجان شرقی علت تاخیر در حضور خود را استقبال کم سابقه مردم از انتخابات و تشکیل صفوف فشرده در شعب دانست و گفت: تشکیل جلسات برای اتخاذ تدابیر لازم برای شعب شلوغ و ارسال صندوق‌های سیار به این شعب حضور در سر صندوق را با تاخیر مواجه کرد.

 
وی با اشاره به اینکه مردم بار دیگر حماسه آفریده و جشن ملی پرشوری را برگزار کرده اند، ادامه داد: نتیجه این انتخابات پاسخ دندانی شکنی برای دشمنان است و این ملت همان ملتی است که همواره ضمن حفظ نظام ارزشمند جمهوری اسلامی ایران، سرنوشت خود را تعیین می کنند.
  
جبارزداه با بیان اینکه در تمامی شعب های روستایی و شهری امنیت شعبه ها برقرار است، تصریح کرد: تمامی شعبه های مستقر در سطح شهر از امنیت لازم برخوردار هستند، امید است در پایان رای گیری شاهد درصد بسیار بالایی از حضور مردم باشیم.


وی عنوان کرد: تمامی مردم در برگزاری انتخابات نقش بسیار موثری را ایقا می کنند و نتیجه انتخابات را مردم تعیین می کنند

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ازدحام جمعیت در شعب اخذ رای استان گفت: در هر شعبه که با ازدحام بالای مردم روبرو هستیم برای اینکه مردم در صف های طولانی اذیت نشوند صندوق های سیار جهت کمک به این شعب ارسال کرده ایم چراکه هدفمان مشارکت تمامی مردم است.

وی خواستار شد: مردم حضور خود در پای صندوق های رای را  به لحظات پایانی موکول نکند. 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :