رحمانی فضلی گفت: با توجه به تراکم رای دهندگان در کلانشهرها، خواهش می‌کنم این افراد در بقیه حوزه‌های سطح شهر توزیع شوند
کد خبر: ۴۲۶۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱ 19 May 2017
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور لحظاتی پیش در ارتباط تلویزیونی با بخش خبری ساعت ۲۱ شبکه یک سیما، اظهار کرد: مردم ایران امروز حماسه جدیدی خلق کردند و با حضور پرشور خود در انتخابات یک بار دیگر به دنیا ثابت کردند پای آرمان‌ها و ارزشهایشان ایستاده اند.

وی با بیان اینکه ما در مجموعه وزارت کشور نهایت تلاشمان را برای برگزاری یک انتخابات پرشور در سراسر کشور انجام داده ایم اظهار کرد: حضور به قدری زیاد است که در بعضی از مواقع شرمنده این همه لطف و محبت و صبرعزیزان شده ایم، اما برای مانور قدرت خواهش می‌کنیم مردم ما را ببخشند و تحمل کنند.

رحمانی فضلی با بیان اینکه ما تا ساعت ۱۲ شب می‌توانیم رای گیری را تمدید کنیم، عنوان کرد: عزیزان به گونه‌ای هماهنگ کنند که تا آن زمان رای خود را بدهند.

وزیر کشور ادامه داد: با توجه به تراکم رای دهندگان در کلانشهرها، خواهش می‌کنم این افراد در بقیه حوزه‌های سطح شهر توزیع شوند؛ اگر این کار انجام شود می‌توانیم رای آخرین نفر را هم بگیریم؛ در تهران، تبریز، اصفهان و شیراز حوزه‌های خلوتی هم هستند و امیدواریم مردم به این حوزه‌ها مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه تلاشمان این است که تا ساعت ۱۲ شب انتخابات تمام شود، تاکید کرد: شایعات و گمانه زنی‌ها و اطلاعاتی از صندوق هایی که هنوز باز نشده، در رسانه‌ها و فضای مجازی پخش می‌شود؛ از مردم می‌خواهیم به هیچ وجه به این اطلاعات و آمار اعتنا نکنند.

رحمانی فضلی با بیان اینکه از صبح تا به الان به هیچ وجه کسری تعرفه در هیچ منطقه‌ای نداشتیم، گفت: در برخی شعبه‌ها کمبود ایجاد شد که به سرعت دوباره تعرفه‌های آن‌ها تامین شد؛ از فرمانداران و استانداران می‌خواهم در زمینه رساندن تعرفه‌ها به شعبی که تعرفه هایشان رو به اتمام است یا تمام شده، نهایت تلاششان را انجام دهند.

وی در پایان گفت: از ساعت ۱۲ شب دستور شمارش آرا صادر می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار