سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات شوراها گفت: در این دوره در مقایسه با دوره‌های مشابه گذشته، شاهد حضور حداقل دو تا سه میلیون مشارکت بیشتر بوده است.
کد خبر: ۴۲۶۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲ 19 May 2017
فرهاد تجری سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از اولین ساعات برگزاری انتخابات هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات آماده و پاسخگوی شکایات و نارسایی‌ها در حوزه انتخابات الکترونیکی بودیم.

وی افزود: الحمدالله تا این لحظه ازدحام جمعیت حاکی از حضور گسترده مردم هوشمند و انقلابی در پای صندوق‌های اخذ رای بودیم. در این دوره در مقایسه با دوره‌های مشابه گذشته شاهد حضور حداقل دو تا سه میلیون مشارکت بیشتر بوده است.

تجری گفت: با توجه به الکترونیکی بودن بخشی از انتخابات شوراها، با وجود عدم شناخت مردم با نحوه کار الکترونیکی  آمار مشارکت بالایی را در انتخابات داشته‌ایم.

تجری افزود: خوشبختانه بدون هیچ کندی برگزاری انتخابات شوراها پیش می‌رود، موارد محدود شکایت در حوزه‌های استانی وجود داشته که هیئت‌های نظارت استان‌ها نسبت به رفع مشکلات ترتیب اثر داده‌اند. 

تجری گفت: تا این لحظه هیچ گزارش تخلف و مشکلی حادی در حوزه انتخابات شهر و روستا در سطح کشور نداشتیم امیدواریم تمهیدات لازم را هم مجریان و هم ناظرین تسریع بیشتری داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :