مقامات آمریکایی به رویترز گفته‌اند که تیلرسون درخواست اداره مذاهب و امور جهانی وزارت خارجه درباره برگزاری مراسم عید فطر به مناسبت ماه رمضان را رد کرد.
کد خبر: ۴۳۰۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 27 May 2017
به گزارش تابناک : به نقل از رویترز وزیر خارجه آمریکا با برگزاری مراسم ماه رمضان در محل وزارت خارجه این کشور مخالفت کرده است.

به نقل از تعدادی از مقامات آمریکایی بدون ذکر نام آنها از مخالفت "رکس تیلرسون" وزیر خارجه ترامپ با برگزاری مراسم افطار به مناسبت ماه رمضان در وزارت خارجه این کشور مخالفت کرده است.

مراسم افطار ماه رمضان یا گرامیداشت عید فطر در پایان این ماه، از سال 1999 میلادی (طی 19 سال گذشته) از سوی همه وزرای خارجه دموکرات و جمهوری‌خواه در وزارت خارجه آمریکا برگزار می‌شد.

این مقامات به رویترز گفته‌اند که تیلرسون درخواست اداره مذاهب و امور جهانی وزارت خارجه درباره برگزاری مراسم عید فطر به مناسبت ماه رمضان را رد کرد.

رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا

آمریکا: مخالفت با برگزاری مراسم ماه رمضان در وزارت خارجه آمریکا

در پی رد درخواست برگزاری مراسم ماه رمضان در وزارت خارجه آمریکا از سوی وزیر خارجه این کشور یکی از سخنگوهای وزارت خارجه به رویترز گفت: همچنان در پی گزینه‌هایی برای برگزاری مراسم جشن عید فطر به مناسبت ماه رمضان هستیم. سفرای آمریکا را برای برگزاری مراسم گرامیداشت رمضان از طریق انجام فعالیت‌های متنوعی که سالانه از سوی دیپلمات‌ها برگزار می‌شد، تشویق می‌کنیم.

ترامپ در فعالیت‌های انتخاباتی علیه اسلام و مسلمانان موضع گرفته بود اما پس از انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهور امریکا مواضع خود را تعدیل کرد و نخستین سفر خارجی خود را به عربستان سعودی انجام داد. در این سفر با سران بیش از 50 کشور جهان دیدار و گفتگو کرد.



۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار