مدافع تراکتورسازی جدی‌ترین گزینه استقلال برای جایگزین کردن پژمان منتظری است.
کد خبر: ۴۴۵۹۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱ 21 June 2017
بلافاصله بعد از اتمام لیگ شانزدهم بحث بازگشت پژمان منتظری به استقلال مطرح بود و حتی مذاکرات جدی نیز از سوی مسؤولان این باشگاه و حتی علیرضا منصوریان با این مدافع ملی‌پوش صورت گرفت.


در هفته‌های گذشته و به ویژه بعد از بازی ایران و ازبکستان شایعه حضور منتظری در استقلال جدی‌تر از همیشه شد ولی این بازیکن روز گذشته به مسؤولان این باشگاه اعلام کرد علاقه‌مند به ادامه بازی در لیگ ستارگان قطر و الاهلی است و به دنبال یک مدافع دیگر به جای او باشند که امروز هم این موضوع قطعی شد.


هواداران استقلال که نگرانی زیادی بابت نیامدن منتظری به استقلال داشتند، امروز در محل تمرین این تیم با منصوریان گفت‌وگویی انجام دادند تا آخرین وضعیت خریدها و به ویژه رفع مشکل خط دفاعی را جویا شوند که سرمربی آبی‌های پایتخت هم با اعلام یک خبر آنها را امیدوار کرد.


استقلالی‌ها برای جایگزین کردن منتظری به دنبال یک مدافع ایرانی هستند که تنها گزینه مد نظر آنها خالد شفیعی، بازیکن تراکتورسازی است چراکه قرارداد او با این باشگاه تبریزی به اتمام رسیده و استقلال می‌تواند برای جذب او اقدام کند.


شفیعی به دلیل اختلاف مالی با تراکتورسازی در هفته‌های گذشته قراردادش را با این باشگاه تمدید نکرد و حتی گفته شد مد نظر برخی تیم‌ها نیز قرار دارد ولی ظاهرا استقلال به طور جدی قصد به خدمت گرفتن او را دارد و امیدوار است جایگزین منتظری را با این مدافع پُر کند.


منصوریان در تمرین امروز استقلال و در نخستین اظهار نظر پیرامون حضور شفیعی در این تیم به هواداران‌شان گفته در حال انجام مذاکرات نهایی با این مدافع هستند./ورزش3
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :