نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در آیین تجلیل از خادمان شهدا و دست اندرکاران راهیان نور استان، حرکت عظیم فرهنگی راهیان نور را از مهم ترین راه در انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید عنوان کرد.
کد خبر: ۴۴۶۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰ 22 June 2017
به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم با بیان اینکه مناطق عملیاتی مراکز ایثار و فداکاری هستند، افزود: باید به مردم آفرین گفت که تعطیلات نوروزی خود را در این مناطق می گذرانند تا با سیره شهدا و ایثارگران آشنا شوند.

وی با اشاره به اهمیت حضور راویان دوران دفاع مقدس در این مناطق که دوران دفاع مقدس را تجربه کردند، بیان کرد: این راویان واقعیت ها را بدون تحریف و شائبه مطرح می کنند که نکته مهمی است و راویان جوانی که در این خصوص تربیت می شوند باید این چنین واقعیت های جنگ را بدون کم و زیاد بیان کنند.

حجت الاسلام آل هاشم با تاکید به اینکه در قبال شهدا وظایفی داریم و باید به آن ها عمل کنیم، اردوهای راهیان نور، انتشار نوشته و وصایای شهدا، ثبت و ضبط خاطرات شهدا و تجلیل از خانواده شهدا از مهم ترین وظایف برشمرد.

وی در بخش دیگر سخنان خود به اقدام مقتدرانه سپاه اشاره و اظهار داشت: نیروهای سپاه با این اقتدار و توان خود لرزه بر دل دشمن انداخته و دل دوستان را شاد کرد که جا دارد از آن ها قدردانی کنیم.

حجت الاسلام آل هاشم با اقدام تروریستی دشمنان در مجلس و حرم امام راحل برخی به اهمیت حضور مدافعان در سوریه و جبهه مقاومت پی بردند که اگر شهدای مدافع نبودند بنا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب باید در کرمانشاه جنگ می کردیم.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه دشمن امروز از برخورد مستقیم و سخت برای مقابله با نظام مایوس شده و آن را پر هزینه می داند، گفت: بر همین اساس آرام و نرم در قالب جنگ نرم در صدد نفوذ است تا دشمنان را هدف خود قرار دهند.

حجت الاسلام آل هاشم کار فرهنگی را مهم ترین راه مقابله با جنگ نرم دشمن و هجمه فرهنگی خواند و تاکید کرد: باید در این خصوص نهادهای فرهنگی تلاش بیشتری داشته باشند و از موازی کاری پرهیز کنند تا بتوانند به نتیجه مطلوبی برسند.
 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار