سرلشکر ‌صفوی در جمع راهپیمایان تبر‌یزی:
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از موضع ضعف ارتباطاتش با سعودی‌ها را علنی کرد، گفت: با ائتلاف ایران، سوریه، عراق و حزب‌الله ‌توطئه‌ جنگ درون تمدنی اسلامی شکست خورد.
کد خبر: ۴۴۶۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶ 23 June 2017
به گزارش تابناک تبریز، سید یحیی صفوی مشاور عالی مقام معظم رهبری در مصلی تبریز روز قدس با اشاره به اینکه
راهپیمایی مردم امسال در شرایطی متفاوت از لحاظ مسائل سیاسی وامنیتی برگزار می شود، اظهار داشت: شکست گروهک های تروریستی داعش وجبهه النصره درسوریه وعراق وشکست ال سعود در یمن و همچنین تاثیر حمله موشکی سپاه به دیرلزور وریاست جدید آمریکا و فلسطین راهپیمایی امسال را متفاوت تر سال های گذشته رقم زد.

وی به نامگذاری هفته آخر روز جمعه به نام روز قدس توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی ،خاطرنشان کرد،نام گذاری این روز بزرگ آرمان ازادی خواهی را بنا نهاد و همیشه مردم مسلمان جهان را متوجه فلسطین کرد.

مشاور عالی مقام معظم رهبری تصریح کرد، درس بزرگ و پیام 38ساله مردم ایران برای منطقه این بود که با استقامت ،فلسطین می تواند به پیشرفت برسد نه با سازش.

وی اضافه کرد، آزادی فلسطین تبدیل به یک خواسته ی جهانی شده است وباید همه مسلمانان در کنار مردم فلسطین باشند.

سرلشکر صفوی با اشاره به اینکه هدف تروریست ها ساقط کردن حکومت سوریه و عراق بود، افزود، مدت 6 سال است تروریست ها در منطقه و کشورهای سوریه وعراق خون ریزی می کنندو هدف آن هااین بود که مسلمانان به دست مسلمانان از بین بروند تا امنیت رژیم صهیونیستی برقرار شود.

وی اضافه کرد، رهبری خردمندانه امام خامنه ای با اعتلاف ایران ،روسیه و سوریه این توطئه از بین رفته است.

سرلشکر صفوی اذعان کرد ،کمک مستشاری مدافعین حرم در سوریه باعث شکست تروریست ها شده است و امروز قسمت کوچکی از موصل مانده است که از دست ترویست ها آزاد شود.

وی متذکر شد، داعشی ها دختران وزنان ایزدی را به کنیزی می گرفتند و به بردگی می فروختند و این گروه تروریستی به همراه جبهه النصره به هیچ فردی رحم نمی کنند و از دین اسلام خارج هستند.

مشاور عالی رهبری تاکید کرد ،نتیجه بحران سوریه باعث شد مردم سوریه آماده تر وکار ازموده تر شوند.

مشاور عالی مقام معظم رهبری هشدار داد: صهیونیست ها اگر بخواهند جنگ دیگری را علیه لبنان شروع کنند با شکست بزرگتری از طرف حزب الله مواجه خواهند شد.

صفوی ابراز داشت:رژیم صهیونیستی از موضع ضعف ارتباط پنهان خود را با صعودی ها علنی کرد ؛امروز مردم یمنی نه تنها مقاومت کردند بلکه توانستد در داخل صعودی نیز نفوذ کنند.
وی اضافه کرد،صعودی ها شکست های خود در یمن را به ایران ربط می دهد و می گوید این نا امنی را به داخل ایران می کشانیم.

وی متذکر شد:توطئه دشمنان در ناامن سازی ایران با شکست مواجه می شود و باید اهل سنت مردم ایران مواظب باشد که فرزندانشان جزب در گروهک داعش نشود.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا بابیان اینکه رئیس جمهور جدید آمریکا یک تاجر است و برای پول حاضر است با عرب ها رقص شمشیر کند و سلاح به آن ها بفروشد ،افزود، صعودی ها برای حمله نظامی به یمن از ترامپ اجازه گرفتند ؛و به واضح روشن است آمریکاییها نقطه مشترک صعودی و صهیونیست هاست.

وی تاکید کرد، قطع روابط کشورهای عربی با قطر یک توطئه ارضی است و آمریکا به قطر گفته که اگر امنیت می‌خواهید مقداری از ذخیره ارضی خود را در اختیار آمریکا قرار دهید.

مشاور مقام معظم رهبری با اشاره به  راهبرد سیاسی و وحدت مردم مسلمان اظهار کرد،
ملت های اسلامی باید دولت های خود را تحت فشار بگذارند و روابط سیاسی خو رابا صهیونیست ها قطع کنند.

وی متذکر شد:از فضای 27 هزار کیلومتری فلسطین ،20هزار کیلومتر آن در غصب رژیم صهیونیست است؛اما تا 3 سال دیگر جمعیت فلسطین با جمعیت صهیونیست ها برابر خواهد شد واین برای صهیونیست ها خوشایند نیست.

سرلشکر صفوی تاکید کرد:ارسال کمک های مادی مسلمانان یک ونیم میلیارد نفری می تواند برای فلسطین بسیار مفید باشد.

  دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا  با جمع بندی سخنان خود ابراز داشت: روز جهانی قدس با حضور میلیونی مردم ،صحنه اعلام تنفر از رژیم صهیونیستی است و پیروزی مردم ایران در انقلاب اسلامی شرایط منطقه ای مناسبی برای آرمان آزادی قدس شریف فراهم کرده است.

وی ادامه داد: به شما نوید می دهم امروز تامین امنیت در سرزمین اشغالی دیگر در توان رژیم صهیونیستی نیست؛ آمریکا و هم پیمانانش هرگز نخواهند توانست امنیت را برای رژیم صهیونیست به وجود آورد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار