تیزیز 2018 نزدیک است و متاسفانه با این روحیه بروکراتیک آینده ای سفید برای تبریز 2018 نمیتوان متصور شد.
کد خبر: ۴۴۷۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ 24 June 2017
رحیم شهرتی فر فرماندار تبریز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر تابستان تبریز خواستار تدوین برنامه های موثر در راستای ارتقاء فرهنگ گردشگرپذیری از سوی ارگانهای فرهنگی، درکنار تبلیغ جاذبه های گردشگری شهرها شد.
 
 فرماندار همچنین در ادامه سخنان کلیشه ای و تکراری خود گفت: معرفی هرچه بیشتر تبریز۲۰۱۸ در جهان ضروری است، ادامه داد: باید زیرساخت های این مهم به سرعت محقق یابد.
 
اینکه رهبر معظم انقلاب یک بار برای همیشه مخاطب این باید ها را پشت تریبون و در حضور حسن روحانی ، رییس جمهور اعلام نمود به نظر برای اهل نظر و حتی توده های مردمی هم کفایت می کند  که بعد از این نمی توانند از زیر بار مسئولیت های خود فرار کنند.
 
این درد مهم و عظیم که شاید یکی از تحفه های فرهنگ غربی است و بر مبنای توجیهاتی چون تقسیم کارو .. انجام می پذیرد سالیان سال است که مفری شده است برای مسئولین اجرایی کشور.
 
نمونه این مساله را در سخنان تاسف بار فرماندار تبریز جستجو کنید. وی مسول برنامه ریزی های کلان این شهرستان و نیز مدیریت آن است. این یک و نیم سالی که تبریز برای 2018 مصوب شده است واقعا کجای داستان را ایشان پر کرده اند. کدام اقدام مثبت را از طریق شهرداری و میراث و دهها نهادی که زیر مجموعه دولتی عزیزان است صورت پذیرفته است. حال با چه مبنایی مجددا می گویند باید زیرساخت ها آماده شود. مگر آماده کردن زیرساخت ها نباید تا کنون انجام می شده است؟
 
مگر مسئول تامین و ایجاد این زیرساخت های خود این عزیزان نبوده اند؟
این مساله تبریز 2018 که این گونه با روحیه بروکراتیک با آن برخورد می شود ، دغدغه ها را براین سبیل افزوده است که خدای نکرده این فرصت بدست دوستان بی تدبیر به تهدیدی بر ای آبروی تبریز بدل شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار