با انتشار بیانیه سازمان لیگ درباره فسخ قرارداد یکطرفه باشگاه ها، دلیل محرومیت تراکتورسازی از دو پنجره نقل و انتقالات مشخص شد.
کد خبر: ۴۴۷۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶ 24 June 2017
به گزارش تابناک تبریز، باشگاه تراکتورسازی در اواسط لیگ پانزدهم قرارداد 3 بازیکن خارجی خود به نام های ایان رمزی، دیتمار بیکای و حمزه یونس را به صورت یک طرفه فسخ کرد. با اینکه گفته می شد به دلیل پرداخت نشدن مطالبات این 3 بازیکن و شکایت آنها به فیفا تراکتورسازی از سوی فیفا با محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد اما حالا با اطلاعیه ای که سازمان لیگ منتشر کرده، مشخص شد دلیل اصلی محرومیت باشگاه تبریزی فسخ قرارداد یک طرفه بدون دلیل موجه بوده است.


در اطلاعیه ای که امروز سازمان لیگ منتشر کرده، آمده است: «مطابق مقررات یاد شده، در مورد باشگاهی با بازیکن حرفه ای که بدون "دلیل موجه" قرارداد خود را به صورت یکجانبه فسخ کرده باشد، قرارداد منعقد نماید، فرض بر آن است که آن باشگاه بازیکن را تحریک به فسخ قرارداد خود نموده است و از دو پنجره نقل و انتقال بازیکنان داخلی و خارجی محروم خواهد شد، مگر آنکه آن باشگاه خلاف آنرا نزد کمیته تعیین وضعیت ثابت نموده و از این موضوع تبرئه شود.»


در نیم فصل لیگ پانزدهم تراکتورسازی بدون توافق با 3 بازیکن خارجی خود(رمزی، یونس و بیکای) قرارداد آنها را به صورت یک طرفه فسخ کرد و غرامت های لازم را نیز پرداخت نکرد. حالا مشخص شد همین مساله باعث شکایت آنها به فیفا و محرومیت تراکتور از نقل و انتقالات شده است./ورزش3


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار