نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، مطرح کرد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مواد مخدریکی از مصادیق تهاجم فرهنگی غرب است، گفت: در راستای مبارزه بهتر با مواد مخدر باید به صورت علمی حرکت کنیم چرا که حرکت سنتی راه به جایی نخواهد برد.
کد خبر: ۴۴۸۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸ 25 June 2017
حجت‌الاسلام محمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز طی دیدار با دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و کارکنان آن با بیان اینکه استکبار جهانی که شکست عظیمی از پیروزی انقلاب دیده بود توزیع مواد مخدر در ایران را افزایش داد، اظهار داشت: اما مبارزه با قاچاق مواد مخدر با فرمان حضرت امام خمینی(ره) و همت جوانان حزب‌الهی در آن زمان آغاز شد و این مبارزه با تشکیل ستاد مبارزه با مواد مخدر در سال 67 و تصویب آن تکمیل و به‌تدریج سازماندهی و موج فزاینده‌ای در این مسیر ایجاد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر فقر و بیکاری و سرخوردگی اجتماعی و جدایی والدین از عوامل اصلی گرایش به مواد مخدر است، افزود: با وجود افزایش این بلای‌خانمان‌سوز در جهان و خسارت‌های ناشی از آن چرا، شورای امنیت تصمیمی برای تغییر کشت در مزارع خشخاش در برخی کشور‌ها و مبارزه قاطع با مواد مخدر تصمیم نمی‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: آنچه ما می‌بینیم در جمهوری اسلامی و مواد‌مخدری که داریم و افزایش تعداد معتادان موجود تنها بحث خرید و فروش و مصرف نیست، بلکه این روند استفاده از مواد مخدری که در ایران وجود دارد با پشتوانه سیاسی دشمنان و برای نابود‌کردن جوانان ایرانی ایجاد شده است.

وی تاکید کرد: دشمنان کشور برای اینکه از نظر نظامی امکان مقابله ندارند و برخورد نظامی را پر هزینه می‌دانند و عوض برخورد نظامی به صورت نرم سراغ جوانان ما آمده‌اند.

امام جمعه تبریز ادامه داد: یکی از مصادیق تهاجم فرهنگی غرب مواد مخدر است دشمنان انقلاب در تلاش هستند تا جوانان را به آینده کشور نا امید کنند.

وی بیان کرد: موفقیت‌هایی را که در ایران جوانان ما در عرصه‌ها مختلف به دست می‌آورند می‌خواهد در مقابل این امر جوانان را از دست ما بگیرد که یکی از این راه‌ها ترویج مواد مخدر بوده و چه بسا ممکن است در برخی جاها به صورت رایگان ارائه دهند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، خاطر نشان کرد: باید دست به دست هم بدهیم و راهکارهای مناسب را ارائه دهیم که در این راستا کارهای فرهنگی یکی از این بحث‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: البته در راستای مبارزه بهتر با مواد مخدر باید به صورت علمی حرکت کنیم چرا که حرکت سنتی راه به جایی نخواهد برد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :