در نشست مسئولان قضائی بهمئی با امام جمعه شهرستان بیان شد
حجت الاسلام علی سعیدی : با متخلفین با قاطعیت برخورد می کنیم. تا اخر و حل کامل این پرونده ایستاده ایم و تلاش می کنیم که حق شخص و افرادی ضایع نشود اما تکرار شایعه بی اساس باعث بی اعتمادی مردم نسبت به نظام می شود
کد خبر: ۴۴۸۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۲ 27 June 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از بهمئی ، به مناسبت هفته قوه قضاییه مسئولین دادگستری شهرستان بهمئی با امام جمعه ی لیکک دیدار صمیمی برگزار کردند .

در ابتدای نشست ، رئیس دادگستری شهرستان بهمئی بیان کرد که این جلسات بیشتر برای همدلی و اتحاد و شفاف سازی بین نهاد مختلف برگزار میشود و امیداوریم که این روند ادامه داشته باشد و فرصت های بیشتری برای این جلسه به وجود بیاید .

حجت الاسلام علی سعیدی تصریح کرد که از خرداد سال قبل تا الان بیش از 6 هزار پرونده در داخل بهمئی پیگیری و دادگستری سعی کرد در اسرع وقت کار این پرونده ها را پیش ببرد و همه چیز به شکل سیستمی ثبت است و سعی کردیم که از مسئولین توانمند در حل پرونده استفاده کنیم .

وی در ادامه افزود که در راستای نزاع که در شهرستان باغملک صورت گرفت و قتلی که در شهرستان بهمئی رخ داد با پیگیری های سریع افراد را شناسایی و دستگیر کردیم و افراد متخلف فکر نمی کردند که به این سرعت دستگیر شوند و در حال حاضر این افراد در بازداشت هستند.

این مسئول قضایی گفت : از افراد متخصص که قانون را خوب می شناسند ، انتظار داریم حتما این مسائل که برای رسیدگی و مراحل قانونی که باید طی بشود و زمانی که صرف یک پرونده و دقتی که باید در نظر گرفته شود تا حق شخص و افراد ضایع نشود را برای مردم شفاف سازی کنند تا مردم بدانند که قضاوت و برخورد در پرونده افراد متخلف کار یک روز و چند روز نیست و باید ماه ها طی بشود تا پرونده بررسی و اجرا شود.

سعیدی بیان کرد : مردم از مسائل حقوقی به طور کامل اشراف اطلاعاتی ندارند و با یک اشتباه و شایعه آرامش روحی و امنیتی اذهان عمومی بهم می ریزد و فکر میکنند که همه چیز از بین رفته ما نمی گویم دغدغه نداشته باشید ولی صبر لازم است و قانون با قاطعیت برخورد میکند و به مردم گزارش خود را بیان خواهیم کرد .

رئیس دادگستری شهرستان بهمئی همچنین بیان کرد که از امام جمعه محترم شهرستان انتظار داریم ، حتما از تریبون نماز جمعه درباره این مسائل بیشتر برای مردم شفاف سازی کنند تا مردم آگاه تر بشوند.
  وی سپس به مسئله تخلفات و نزاع که بعد از نتایج انتخابات شهرستان به وجود امده است بیان کرد : با متخلفین با قاطعیت برخورد می کنیم. تا اخر و حل کامل این پرونده ایستاده ایم و تلاش می کنیم که حق شخص و افرادی ضایع نشود اما تکرار شایعه بی اساس باعث بی اعتمادی مردم نسبت به نظام می شود و این صراحت اعلام میکنم همه چیز در چارچوپ قانون در حال اجرا و بررسی است ایشان در اخر از امام جمعه شهرستان تشکر کرد.
 
رئیس دادگستری: تا آخر و حل کامل پرونده انتخابات ایستاده ایم / امام جمعه : دادستان در این پرونده انقلابی عمل کرد + تصاویر 

سید محمد یوسف افروغی امام جمعه شهرستان بهمئی ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه دادگستری شهرستان بیان کرد که بعضی ها در مورد قوه قضائبه به صورت ناعادلانه قضاوت می کنند و انصافا مجموعه دادگستری شهرستان بهمئی به صورت انقلابی کار می کند .

امام جمعه شهرستان بهمئی خاطر نشان کرد : بعد از انتخابات فشارهای زیادی به مجموعه دادگستری شهرستان بهمئی امد ولی انصافا دادستان محترم شهرستان بهمئی جناب اقای احمدی پور بسیار خوب و انقلابی پیگیری و در برابر حق مردم ایستادگی کردند تقدیر و تشکر می کنم از ایشان و مجموعه خوب دادگستری این شهرستان و البته در مسئله انتخابات همچنان انتظار داریم حق مردم پیگیری شود.

ایشان بیان کرد که من از روز اول با تجمع جلوی فرمانداری مخالف بودم و می گفتیم که قوه قضائیه با متخلفین برخورد کند و روند قانونی اولویت ماست به طور کلی دستگاه قضا نسبت به استان و شهرستان همجوار و نسبت به سال های قبل خوب عمل کرد در آخر از قوه قضائیه تشکر می کنم و هر کاری از دستم بر بیاید انجام خواهم داد و دوستان قوه قضائیه نیز می توانند هماهنگی کنند و از تریبون نماز جمعه خودشان روشنگری کنند.
گزارش و تصویر : روانان
 
رئیس دادگستری: تا آخر و حل کامل پرونده انتخابات ایستاده ایم / امام جمعه : دادستان در این پرونده انقلابی عمل کرد + تصاویر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار