کد خبر: ۴۴۸۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۰ 27 June 2017
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از تکمیل ظرفیت اردوگاه‌ها و مکان‌های تفریحی شهرستان‌های بویراحمد و دنا خبر داد.
به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد محمود باقری در بازدید از نمایشگاه صنایع دستی یاسوج در جمع خبرنگاران استقبال مسافران و گردشگران عید فطر از دومین نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی را خوب ارزیابی کرده و گفت: پیش بینی می شود در روزهای آینده شاهد استقبال گسترده تر گردشگران و مسافران از این نمایشگاه باشیم.
وی با بیان اینکه مسافران استقبال خوبی از نمایشگاه داشته‌اند، افزود: پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده شاهد استقبال گسترده‌تر گردشگران و مسافران از نمایشگاه باشیم.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این نمایشگاه تا روز جمعه نهم تیرماه دایر است، خاطرنشان کرد: هنرمندان و توليدکنندگاني از استان های اصفهان، خوزستان، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه می کنند.
باقری همچنین از تکمیل ظرفیت اردوگاه‌ها و مکان‌های تفریحی شهرستان‌های بویراحمد و دنا خبر داد و افزود: امسال همه خدمات را برای رفاه حال گردشگران بسیج کرده‌ایم.
وی عنوان کرد: مناطق گردشگری چشمه میشی دنا، آبشار یاسوج، پارک مهروزی یاسوج، تنگ گنجه‌ای، روستای کاکان و آبشار تنگ تامرادی شاهد حضور بیشترین گردشگران بوده‌اند.
باقری با اشاره به اینکه در تعطیلات عید فطر سال گذشته بالغ یک میلیون گردشگر وارد شهرستان‌های بویراحمد و دنا شده بود، اضافه کرد: امسال پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱چ درصد افزایش مسافر داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار