کد خبر: ۴۴۹۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷ 27 June 2017
- طبق آخرین رایزنی‌های انجام گرفته دربی سرخابی‌ها ۲۵ تیرماه سال جاری در یکی از ورزشگاه بیله‌فیلد یا دوسلدورف برگزار می‌شود.
 طی یکی دو روز اخیر خبری منتشر شد مبنی بر برگزاری دربی دوستانه سرخابی ها پیش از شروع فصل هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، آن هم نه در ایران که این بار در اروپا.

برگزاری این دربی به نظر می‌رسد علاوه بر هیجان فوتبالی‌اش، اولویت سودهی دارد و مدیران باشگاه های استقلال و پرسپولیس با این تصمیم حامی مالی خود، موافقت کرده‌اند چون می‌خواهند پیش از شروع فصل برای خود درآمدزایی هم داشته‌اند.

پیش از این قرار بود که مسابقه در مونیخ آلمان برگزار شود، اما به دلیل آنکه ورزشگاه مطلوبی برای برگزاری این دربی پیدا نشد، مسئول برگزارکننده به سراغ شهرهای دیگر آلمان رفتند.

طبق توافقات انجام گرفته تاکنون ورزشگاه آرمینیا آره‌نا در شهر آرمینیا بیله‌فیلد با گنجایش ۳۰ هزار نفر نهایی شده است.

علاوه‌بر آرمینیا آره‌نا، مسئولان برگزار کننده این دربی با مدیران ورزشگاه دوسلدورف نیز به توافق رسیده‌اند. ورزشگاه دوسلدورف یکی از مجهزترین ورزشگاه‌های حال حاضر آلمان است که ۵۴ هزار نفر گنجایش دارد.

گفته می‌شود روادید کادرفنی و بازیکنان و همراهان استقلال و پرسپولیس پنج‌شنبه هفته جاری صادر خواهد شد و طی آخرین تصمیم‌گیری‌ها قرار است پرسپولیسی‌ها از کیف اوکراین راهی آلمان شوند. البته طبق شنبده ها امور بین الملل فدراسیون فوتبال نیر از این مسئله بی اطلاع است.

پیش از این قرار بود که دربی سرخابی‌‌ها در روز ۲۳ تیرماه در آلمان برگزار شود اما طی آخرین تصمیم‌گیری‌ها این دیدار در روز یک‌شنبه ۲۵ تیر ساعت ۲۲ به وقت تهران انجام خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :