کد خبر: ۴۵۵۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶ 07 July 2017
به گزارش تابناک تبریز، نماینده مردم شبستر در مجلس‌ شورای اسلامی در گفتگو با تابناک تبریز در خصوص نقش زنان در کابینه دولت دوازدهم گفت: در جلسه ی مشترک فراکسیون زنان اصلاح طلب مجلس با رئیس جمهور منتخب که هفته ی پیش برگزار گردید، اعضای فراکسیون مطالبات و خواسته های منطقی خود را از جمله اختصاص دو وزیر از کابینه دوازدهم  به زنان را مطرح کردند و در این ارتباط نیز لیست قریب به چهل نفر از زنان فعال در عرصه های مختلف را به معاون اول رئیس جمهور تقدیم کرده و توقع داریم جناب رئیس جمهور محترم نیز به نحو احسن به مطالبات و خواسته های به حق قشر زنان توجه ویژه ای داشته باشند‌ .
 
ناگفته پیداست  از سوی دیگر در تلاش هستیم تا نمایندگان مجلس به وزرای زن پیشنهاد داده شده توسط دولت دوازدهم نیز رای اعتماد بالایی داهند تا بستر را برای تسهیل و حل مشکلات این قشر آماده کنیم.
 
آقاپور در ادامه با تاکید بر اهمیت توسعه‌ی نقش سیاسی بانوان در کشور، اضافه کرد: در دولت به شدت پیگیر انتصاب بانوان در بخش‌های مختلف کشور هستیم، چرا که یکی از نشانه‌های توسعه‌یافتگی کشورها، میزان مشارکت زنان در فعالیت‌های سیاسی است.

وارد کردن نگاه نرم زنانه تعدیل کننده فضای سیاسی بوده و مسیر را به سمت اعتدال و وحدت راهنمایی می کند

نماینده شبستر در خصوص اینکه نیازمند رویه وحدت بخشی در مسئولین هستیم تاکید کرد، ما در مدیریت اجرایی کشور نیاز به دیدگاه زنانه  داریم که تعدیل کننده فضای به سوی اعتدال است. زیرا این نوع نگاه به مسائل که در بردارنده خصلت هایی همچون تعامل، دوری از خشونت و ریز بینی مسائل است که تک تک شان در رساندن فضای کشور به مسیر اعتدال راه گشاست.راه سعادت کشور بی شک بدون وحدت میسر نخواهد بود‌ و لطافت دیدگاه ها زنانه پتانسیل بالقوه ی برای پر کردن شکاف ها و گسل هاب بوده و رساندن جامعه به وحدت است ‌.
 
رویکرد دولت دوازدهم حل مشکلات اقتصادی است

وی در باره اینکه رویه دولت دوازدهم به چه شکلی خواهد بود گفت:دولت دوازدهم با اینکه مسیر پیش رویش نسبت به دوره ی اول همواره تر شده ولی باز سختی ها و سنگلاخ های زیادی در پیشرو دارد.
 
دولت یازدهم یک سری زیر ساخت ها را مهیا کرده و به تعبیری  آوار برداری ها را در خیلی از عرصه های مختلف انجام داده است و دولت دوازدهم باید با اقدام وعمل مشکلات اقتصادی مردم را از پیش روی کشور بردارند.
 
آقاپور درادمه به حضور پرشور مردم در انتخابات اشاره کرد و تاکید کرد، با این حضور پرشور مردم در انتخابات و راهپیمایی روز قدس سنگ تمام گذاشتند و باید دولت تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات مردم به کار ببندند.
 
نماینده شبستر در ادامه تاکید کرد که مردم در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم به دکتر روحانی رای مشروط دادند یعنی همه برای رسیدن کشور به چشم اندازهای پیشرو به پای صندوق آمدند تا کارها به صورت استاندارد و اصولی به پیش برود و تا سال  1400  به اهداف چشم انداز نزدیکتر شویم.
 
نماینده شبستر در پایان این گفتگو با کنایه به برخی از مسئولین گفت:  یاعلی گفتن کجا و با علی بودن کجا.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
انجمن اولیای مدارس ابتدایی آذربایجان شرقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
باسمه تعالی حضور گرانقدر وزیر محترم و تلاشگر آموزش و پرورش کشور و تمامی وزرای محترم و صاحب نظران عزیز جهت رساندن این عریضه به محضر رییس جمهور محبوب و عزیزمان جناب آقای دکتر روحانی سلام علیکم با احترام /به استحضار می رسانیم ما جمعی از اعضای انجمن اولیا و مربیان و مسئولین برخی از مدارس ابتدایی مناطق (شهری) جنوب استان آذربایجان شرقی با توجه به جلسات متعدد انجمن اولیا و تامین کلیه هزینه های این دبستان دولتی ،به خاطر کم کردن هزینه های دولت و برداشتن بار تامین اعتبار و ... از روی دولت و آموزش و پرورش آماده تبدیل نمودن مدرسه به هیات امنایی را تصویب و طی درخواست کتبی به اداره /منطقه آموزش و پرورش فرستاده ایم . ولی گویا عزیزان در ادارات مناطق اعلام می کنند که مقدور نخواهد بود چون استان و مرکز احتمالا موافق نیستند ، خوب عزیزان با این اوضاع در برخی مدارس که امکان کمک دولتی وجود ندارد و غیرانتفاعی هم نیست و نخواهد شد چرا جدی وارد عمل نمی شوید که مسئولان اساانی و شهرستانی آموزش و پرورش متوجه شوند که منظور شما از پرهیز تنوع مدارس بیشتر مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی است نه جلوگیری از هیات امنایی شدن مدارس متقاضی؟ خوب عزیزان در جایی که خود ما اولیا و مسئولین و تنی چند از خیران و نیکوکاران دوست و فامیل برای این مدرسه دولتی ، تمام هزینه های جاری و آموزشی و تربیتی مرتبط با مدرسه را ( بدون دریافت کمک و اعتبارات دولتی) وانگهی با مصوبه و امضا و تایید رسمی کلیه اعضا انجمن اولیا بازهم جدی کلیه موارد را خودمان ان شالله که تهیه و تامین کرده و خواهیم کرد ، تقاضامندیم که عنایت و رسیدگی ویژه ای مبذول فرمایند و اجازه تبدیل به هیات امنایی به این گونه مدارس ابتدایی که انجمن اولیا و مسئولین مدرسه خودشان خواستار تبدیلش هستند بفرمایید از سوی ادارات مناطق (شهری) آذربایجان شرقی صادر شود . از آن طرف نیز با توجه به وجود تعدادی از نیکوکاران و خیران و فامیل سعیمان بر این بوده که هیچ هزینه و بار مالی اضافی بر دوش سایر اولیای دانش آموزان حتی بی بضاعت نیز نیفتد و در این کار خیر با تهیه و تامین امکانات و لوازم و تجهیزات مورد نیاز در طول سال تحصیلی قریب به ۴۰ چهل میلیون تومان نیز از لحاظ تامین مستقیم و تحویل امکانات ساخت و ساز جزیی ، تاسیسات و تعمیرات مرتبط و تجهیزات ) احسان کرده ایم . از حضور ارجمندتان خواهشمندیم رسیدگی عاجلی مبذول فرموده و ان شالله دستور تبدیل به هیات امنایی شدن این گونه مدارس دولتی ابتدایی را که ان شالله خودمان خیرخواهانه هزینه هایش را تامین خواهیم کرد ،مبذول فرمایید . و فقط ان شالله در موقع نوسازی کل ساختمان فقط زحمت بر عهده خود آموزش و پرورش و خیران مدرسه ساز خواهد بود . با سپاس فراوان انجمن اولیا و مربیان از مدارس ابتدایی دولتی (شهری) مناطق آذربایجان شرقی رونوشت: محضر ارجمند رییس جمهور محبوبمان جناب آقای دکتر روحانی ( وریاست محترم شورای عالی آموزش و پرورش کشور) جهت مزید استحضار و بذل عنایت و صدر دستور رسیدگی عاجل جهت تبدیل به هیات امنایی شدن این گونه مدارس دولتی با درخواست انجمن اولیا و مربیان و مسئولین دبستان حضور اعضای محترم شورای عالی آموزش و پرورش کشورو مشارکتهای مردمی جهت مزید استحضار و بذل عنایت و رسیدگی عاجل جهت تبدیل به هیات امنایی شدن این گونه مدارس دولتی متقاضی حضور ارجمند نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی جهت مزید استحضار و بذل عنایت و رسیدگی عاجل جهت تبدیل به هیات امنایی شدن این گونه مدارس دولتی متقاضی در استان توانمند آذربایجان شرقی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار