ستاره‌ای به نام شیخ دینوزوف!
تراکتورسازی تبریز در عین شایستگی نتیجه را واگذار کرد
کد خبر: ۴۶۸۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۰ 28 July 2017

استقلال خوزستان 1 - تراکتورسازی ٠


تیم های استقلال خوزستان و تراکتورسازی در حالی به مصاف هم رفتتند که آبی های اهواز علاوه بر کادرفنی، ٢٠ بازیکن خود را از دست داده اند و تراکتوری ها نیز از پنجره نقل و انتقالات محروم بوده اند.

هفته اول لیگ برتر؛ پنجم مردادماه ١٣٩٦

ورزشگاه تختی اهواز؛ تماشاگر: کمتر از ١٠٠ نفر

داوران: یاسر همرنگ، یعقوب سخندان، رضا سخندان

 استقلال خوزستان:
وحید شیخ ویسی، عقیل کعبی، محمد علی فرامرزی، سید علیرضا زندوی، میثم دورقی، حکیم نصاری، موسی کولی بالی، طالب ریکانی، سلمان بحرانی، سعید زارع، حسین صادقی
سرمربی: عبدالله ویسی

 تراکتورسازی تبریز:

فرزین گروسیان، محمد ایرانپوریان، محمد نادری، مهدی کیانی، سینا عشوری، محمد ابراهیمی، محمدنوری، فرزاد حاتمی، علی طاهران، مهدی زاده و مهدی شریفی.

سرمربی: یحیی گل محمدی

 تراکتورسازی تبریز در حالی در دمای بالای 42 درجه اهواز میهمان این تیم خوزستانی شد که دلنگرانی شدیدی نزد هواداران وجود داشت. نگرانی ای که از بابت محرومیت این تیم از امتیاز یارگیری نفرات بوجود آمده بود.
در دقایق نخست تیم میزبان صاحب توپ و میدان بود ولی پس از گذشت 10دقیقه این تیم جوان تراکتورسازی بود که نبض بازی را در دست گرفت.
حملات بیشمار سرخ های آذربایجان از جناحین باعث شد تا اندک تماشاگران حاضر در ورزشگاه غدیر، شاهد یک بازی زیبا و نفس گیر از سوی تیم میهمان باشند.
در این دقایق شیخ ویسی سنگربان آبی های اهواز ستاره ی بی چون و چرای مسابقه بود که بارها و بارها یک تنه منجی تیمش شد.
45 دقیقه ی اول نشان داد که گل محمدی تیمی جوان، جسور و پرانگیزه ساخته است و می توان به این تیم امید بست.
با آغاز نیمه دوم بازهم شاگردان گل محمدی خطرناک ظاهر شدند و در همان دقیقه نخست نیمه دوم، ضربه زیبای ایرانپوریان با بدشانسی محض به دیرک عمودی دروازه شیخ ویسی برخورد کرد تا آه از نهاد میلیون ها هوادار این تیم بلند شود.
حملات گسترده ی تراکتوری ها تا دقیقه ی 90 ادامه داشت و چندین موقعیت خطرناک روی دروازه حریف ایجاد شد که یکی پس از دیگری هدر رفت.
در حالی که بازی با برتری بی چون و چرای تیم میهمان در حال پایان بود، میثم دورقی روی یک ضربه آزاد در دقیقه 1+90 دروازه تراکتورسازی را به زیبایی باز کرد تا آبی های اهواز به اولین پیروزی خودشان دست یابند.
در این صحنه اشتباه گروسیان توجیه ناپذیر بود و عکس العمل ضعیف این سنگربان در اولین خطر جدی، زنگ خطر را برای گل محمدی به صدا درآورد تا به فکر یک دروازه بان مطمئن و ششدانگ باشد.
استقلال اهواز که به هیچ وجه شایسته ی این برد نبود، بازهم همان ضرب المثل معروف که "گل نزنی، گل میخوری" را عینیت بخشید.
تراکتور گرچه در این دیدار بازنده شد ولی نشان داد که می تواند با بازیکنان جوان و پر انرزی اش، در هفته های آتی، حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار