نماینده مردم شبستر در مجلس مطرح کرد
نماینده مردم شبستر در مجلس در خصوص معرفی مجدد آخوندی به عنوان وزیر راه و شهرسازی گفت: موافقت بنده با آخوندی برای ابقاء در سمت وزارت راه و شهرسازی مشروط است و باید بدهی پیمانکاران را ساماندهی کند و به راه‌های روستایی و شهرستان‌ها توجه کند و نظارتش را بر عملکرد مدیران استانی افزایش دهد.
کد خبر: ۴۷۵۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹ 09 August 2017
به گزارش تابناک تبریز، معصومه آقاپور‌علیشاهی در خصوص معرفی اعضای کابینه دولت دوازدهم اظهار داشت: باید کابینه دولت دوازدهم به نوعی عمل کنند که مشکلات و مسائل مردم حل شود.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی درباره معرفی جهرمی به عنوان وزیر پیشنهادی ارتباطات گفت:معرفی آقای جهرمی به عنوان وزیر پیشنهادی ارتباطات از آن بعد مثبت بوده که جوان‌گرایی صورت گرفته و بنده با انتخاب جهرمی موافق هستم البته باید برنامه‌های این وزیر پیشنهادی بررسی شود.

آقاپورعلیشاهی افزود:جهرمی باید با توسعه زیرساخت‌های ارتباطی بتواند به توسعه کسب و کارهای اینترنتی قانونی کمک کند و محدودیت‌ها را در فضای مجازی رفع کند همچنین کشور از یک شبکه ملی برخوردار شود.

نمره 17 به عملکرد واعظی در وزارت ارتباطات در دولت یازدهم

وی با دادن نمره 17 به عملکرد واعظی در وزارت ارتباطات در دولت یازدهم ادامه داد: باید خدمات ارتباطی و اینترنتی با کیفیت در تمام شهرها و روستاها توسعه داده شود و خدمات‌رسانی در زمینه ارتباطات روستایی ارتقاء یابد.

آقاپورعلیشاهی در خصوص معرفی آقای بی‌طرف به عنوان وزیر پیشنهادی نیرو گفت: با انتخاب «بی‌طرف» به عنوان وزیر نیرو به دلیل برخوردار بودن از تجربه کاری لازم موافق هستم البته باید برنامه‌های خود را به صورت دقیق تشریح کند و در چهار سال آینده این وزارتخانه باید در زمینه انتقال تکنولوژی‌های نو و کاهش قیمت برق تلاش کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به عملکرد چیت‌چیان در وزارت نیرو، نمره 16 از 20 داد.

آقاپورعلیشاهی با موافقت صد درصدی با معرفی آقای زنگنه به عنوان وزیر پیشنهادی نفت در دولت دوازدهم گفت: در چهار سال گذشته وزیر نفت در زمینه جذب سرمایه‌گذاری خارجی در صنعت نفت و افزایش سهم بازار عمکلرد خوبی داشت و می‌توان اصطلاحاً گفت، نمره زنگنه از 20 در چهار سال گذشته 21 بود.

آقاپورعلیشاهی در خصوص معرفی آقای حجتی به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: موافقت بنده با وزارت آقای حجتی مشروط است و باید در چهار سال آینده برای حضور در مناطق مختلف کشور و فراهم آوردن شرایط برای فروش محصولات کشاورزی و ارائه تسهیلات بانکی به کشاورزان برنامه جدی داشته باشد.

موافقت مشروط با آقای آخوندی برای ابقاء در سمت وزارت راه و شهرسازی

آقاپورعلیشاهی در خصوص معرفی مجدد آخوندی به عنوان وزیر راه و شهرسازی گفت: موافقت بنده با آقای آخوندی برای ابقاء در سمت وزارت راه و شهرسازی مشروط است و باید بدهی پیمانکاران را ساماندهی کند و به راه‌های روستایی و شهرستان‌ها توجه کند و نظارتش را بر عملکرد مدیران استانی افزایش دهد.

لزوم ارائه برنامه جدی برای خانه‌دار کردن مردم    

وی ادامه داد:عملکرد آخوندی در زمینه رسیدگی به مسائل مسکن مهر خوب بود اما باید برنامه جدی برای خانه‌دار کردن مردم داشته باشد و در مجموع بنده نمره 14 به عملکرد ایشان می‌دهم.  

آقاپورعلیشاهی در خصوص معرفی آقای شریعتمداری به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت در دولت دوازدهم گفت: شریعتمداری به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت به دلیل داشتن تجربه بالا موفق خواهند بود البته باید برنامه‌های خوبی برای رونق توامان صنعت و بازرگانی داشته باشد. بنده نمره 16به عملکرد نعمت‌زاده می‌دهم.

کرباسیان عملگرا است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص معرفی آقای مسعود کرباسیان به عنوان وزیر پیشنهادی اقتصاد گفت: با انتخاب کرباسیان موافق هستم به دلیل اینکه شخص عملگرا هستند و باید در مبارزه با قاچاق کالا برنامه دقیق داشته باشد و به عملکرد آقای طیب‌نیا نیز نمره 21 می‌دهم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :