فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه خریداران تیم فقط حرف زده و در عمل ما چیزی ندیدیم، حتی برخی نیز به خاطر بهره‌برداری انتخاباتی وارد عرصه شدند، گفت: تمام محرومیت‌های مجموعه تیم تراکتور که ایجاد شده ناشی از بدهی سال‌های قبل بوده که با اسناد و مدارک می‌توان ثابت کرد.
کد خبر: ۴۷۵۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷ 09 August 2017
 سردار غلام‌عسگر کریمیان ظهر امروز در حاشیه نشست خود با خبرنگاران  اظهار کرد: آزادگان قشری از ایثارگران هستند و از این رو به لحاظ حقوقی تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه هیچ موضوعی در رابطه با آزادگان و جانبازان ارتباط قانونی با سپاه ندارد، بیان کرد: این موضوعات دلیل بر آن نیست که سپاه خود را کنار کشیده و همه موضوعات را به گردن بنیاد شهید بسپاریم.

فرمانده سپاه عاشورا با تاکید به اینکه از نظر فکری، معنوی، اخلاقی و اعتقادی موضوع ایثارگران به سپاه مرتبط است، اضافه کرد: از زمان خدمت در سپاه به عنوان فرمانده تلاش کرده‌ام که اقدامات اساسی انجام گیرد و کارها فقط مسکن و آرامبخش نباشد بلکه از ریشه به حل مسئله فکر شده است.

وی محوریت کارها و اقدامات اساسی سپاه را برگزاری همایش‌های سالانه دانست و ادامه داد: اکثر فعالیت‌ها حول محور آزادگان سپاه و بسیج بوده و آزادگان ارتشیان و سایر ارگان‌ها نیز طبق وظیفه خود باید به این موضوعات وارد شوند.

کریمیان ابراز کرد: آزادگان از نظر سلامت جسمی در شرایط مطلوبی نبوده و دارای مشکلات روحی و جسمی هستند از این رو خواستیم با ساخت خانه آزادگان پناهگاهی برای آنها ایجاد کنیم تا در این محل از امکانات تعبیه شده بهره گیرند.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اینکه می‌خواهیم دفتر نشر آزادگان، روایتگری را در خانه آزادگان ایجاد کنیم، اذعان داشت: می‌خواهیم دانشگاه‌ها، مدارس، قشرهای مختلف مردم را درگیر این موضوع کنیم تا جایگاه اصلی آزادگان نشان داده شود.

وی در خصوص موضوعات اخیر تیم تراکتورسازی با بیان اینکه فقط باید مدیرعامل آن مصاحبه کند، افزود: دنیای فوتبال و در دنیای ورزش حرفه‌ای ناهنجاری‌های زیادی وجود دارد و این ناهنجاری‌ها باعث صرف بسیاری از انرژی و ظرفیت‌ها به مدیریت حاشیه‌ای جریانات ورزشی شده است.

کریمیان با تاکید به اینکه اگر همان سرمایه در متن خود ورزش صرف می‌شد و حاشیه‌کاری نداشتیم الان نتایج مطلوبی کسب کرده بودیم، بیان کرد: در بحث فوتبال تراکتورسازی مشتری زیاد است ولی با صراحت می‌گویم که این تعداد زیاد فقط کنار نشسته و فقط جوسازی می‌کنند در حالیکه کسی در میدان اصلی آستین بالا نزده تا دلسوز این تیم باشد.

وی ادامه داد: افراد زیادی بودند که در این رابطه فقط حرف زده و در عمل چیزی ندیدیم و حتی برخی نیز به خاطر بهره‌برداری انتخاباتی وارد عرصه تیم تراکتور شدند.

فرمانده سپاه عاشورا اذعان داشت: من مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی نیستم و به عنوان یک شخص اگر هر عملکردی داشته باشم نمی‌توان آن را پای سپاه عاشورا نوشت و نقصی برای سپاه نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه به عنوان نماینده بنیاد تعاون بسیج، مدیریت اصلی کارخانجات تراکتورسازی را به عهده دارم، تصریح کرد: بنیاد تعاون بسیج در تهران ۵۱ درصد سهمیه کارخانه تراکتور را دارد و از این رو  تصمیم‌گیرنده اصلی بوده و باشگاه تراکتورسازی متعلق به کارخانجات تراکتورسازی است.

کریمیان با اشاره به شایعاتی در خصوص اینکه فرماندهی سپاه عاشورا زمین چمن به تیم نمی‌دهد را یک حرف بچه‌گانه دانست و گفت: وقتی می‌خواهیم سوار اتوبوس شویم اگر پول نداشته باشیم، نمی‌توان سوار شد و یا اگر سوار هم شدیم گوشزد می‌کنند که پولی داده نشده است و موضوع زمین چمن هم همین‌گونه بوده که رسیدگی به زمین چمن متعلق به سپاه عاشورا بوده و نگهداری آن هزینه دارد.

فرمانده سپاه عاشورا به قرارداد بسیار ناچیز برای نگهداری زمین و هزینه‌های نیروی انسانی اشاره کرد و افزود: ما هتل و کلیه امور خدمات‌رسانی در اختیارشان گذاشته‌ایم و بدهی‌های زیادی دارند که هنوز پرداخت نشده و بارها می‌خواستند هیچ پذیرشی نداشته باشند که مخالفت کردم؛ زیرا تیم با وجود استرس و شرایط حاکم در لیگ نیاز به حمایت دارد.

کریمیان تاکید کرد: هر شایعه و صحبتی شده اگر بدون تحقیق بوده که باید به حال آن مدیر تاسف خورد که بدون تحقیق حرف می‌زند ولی اگر متوجه نبوده و حرفی زده شده است،حلال می‌کنم.

فرمانده سپاه عاشورا اذعان داشت: همه مردم آذربایجان نسبت به تیم محبوب تراکتورسازی تعصب دارند و من به عنوان یک آذربایجانی به تیم افتخار می‌کنم و حتی اگر عضو هیات مدیره هم نباشم باز هم تعصب به تیم خواهم داشت.

وی با بیان اینکه بدهی‌های زیادی از دوره‌های قبل وجود داشته و AFC نیز هشدار در این موضوع داده ولی توجهی نشده و معلوم نیست پول‌ها به کجا رفته است، بیان کرد: الان که مثلاً بدهی ۱۰۰ میلیونی به ما ۳۰۰ میلیون شده و به صورت تصاعدی در حال افزایش نیز است تبدیل به پیراهن عثمان کرده‌اند.

کریمیان ابراز کرد: تمام محرومیت‌های مجموعه تیم تراکتور که ایجاد شده ناشی از بدهی سال‌های قبل بوده که با اسناد و مدارک می‌توان ثابت کرد.

وی  بیان کرد: همه متشکل از سپاه، اصحاب رسانه و غیره باید از تیم محبوبمان حمایت کنیم تا همیشه جزو سه تیم برتر باشد.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه از تیم‌های پایتخت تمام وزارتخانه‌ها حمایت مادی و معنوی می‌کنند، ادامه داد: متاسفانه از ما نه تنها کسی حمایت نمی‌کند بلکه طعنه نیز می‌زنند، اینکه با این همه طعنه هنوز در اوج اقتدار تیمی هستیم،جای شکر دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :