رئیس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز از مواضع و مصاحبه های اخیر مدیرعامل و سرمربی این باشگاه انتقاد کرد و گفت: بهتر است اگر حرفی می زنند با مطالعه و بررسی جوانب باشد.
کد خبر: ۴۷۵۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳ 09 August 2017
به گزارش تابناک تبریز، سردار غلام عسکر کریمیان روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار، در پاسخ به پرسش خبرنگار تابناک تبریز در خصوص انتقادات چند روز اخیر آجورلو و گل محمدی پیرامون در اختیار نگذاشتن زمین چمن لشکر عاشورا، اظهار کرد: از یک مدیر بعید است در مورد مساله ای انتقاد کند که تحقیقی درباره آن نکرده است که این شرایط نشان از ضعف مدیریت است.
کریمیان افزود: پیش کشیدن بحث ندادن زمین تمرین، حرف های بچه گانه ای است.
نماینده ی بنیاد تعاون بسیج با اشاره به قرارداد باشگاه تراکتورسازی و سازمان ورزش لشکر عاشورا برای تمرین در زمین چمن این مجموعه، افزود: باشگاه حتی از پرداخت مبلغ این قرارداد که مبلغ بسیار اندکی است و حتی کفاف هزینه نگهداری چمن را هم نمی کند، عاجز است و حالا با پیش کشیدن این صحبت ها، به دنبال چه چیزی است؟ با همه ی این تفاسیر، مجموعه سپاه عاشورا تاکنون همکاری بسیار خوبی با باشگاه داشته و شاید طی ماه های اخیر فقط یک مورد ممانعت بوجود آمده که بی انصافی است آن را پیراهن عثمان کنیم!
فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: امیدوارم مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم اگر می خواهند صحبتی و انتقادی هم داشته باشند منصفانه بوده و جانب انصاف را رعایت کنند ، نه اینکه به گونه ای رفتار کرده و صحبت کنند که از آن بوی تخریب به مشام برسد.
وی با تاکید بر اینکه سپاه عاشورا تا حد توان در تمامی زمینه ها پشتیبان تیم بزرگ تراکتورسازی و محبوب مردم آذربایجان است، اظهار کرد: طی سال های گذشته این امر در ابعاد مختلف اعم از حمایت های نرم افزاری و سخت افزاری برای همگان ثابت شده است.
کریمیان افزود: امیدوارم مدیرعامل و سرمربی تیم وعده و وعیدهای خود را عملی کنند و با پرهیز از مسائل حاشیه ای فضایی فراهم نکنند که هم پول و هم آبروی مان برود!
 رئیس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز با انتقاد از وضعیت حاکم بر فوتبال، گفت: این رشته ورزشی ناهنجاری های بسیار وسیع و فراوانی دارد که بخش اعظمی از انرژی و وقت مدیران و مسئولان ورزشی صرف آن می شود.
کریمیان، با اشاره به حمایت مجموعه بنیاد تعاون سپاه از تیم تراکتورسازی گفت: طی سال هایی که مدیریت باشگاه به این مجموعه واگذار شده است با چالش های بسیار بزرگی مواجه بوده ایم که خوشبختانه با درایت مسئولان حل و فصل شده و تراکتورسازی همچنان جزو تیم های مدعی لیگ برتر است.
وی با بیان اینکه بیرون گود نشستن و حرف های شکیل و زیبا زدن راحت و زیاد است، ادامه داد: خیلی ها می گفتند ما چنین و چنان می کنیم اما وقتی زمان عمل می رسد همه فرار می کنند و به هیچ عنوان وارد معرکه نمی شوند.
کریمیان با بیان اینکه تراکتورسازی به هیچ عنوان یک تیم نظامی نیست و اگر تیم تراکتورسازی اقدام به جذب بازیکنان سرباز می کند، به دلیل کاهش هزینه های تیم داری است، یادآور شد: اینکه عده ای چنین تصوری دارند غلط است، زیراکه سهام 51 درصد کارخانه تراکتورسازی در اختیار بنیاد تعاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و باشگاه نیز جزئی از این تشکیلات اقتصادی آن است.
وی با اشاره به مشکلات مالی باشگاه گفت: بخش اعظم بدهی های باشگاه (90درصد) قبل از مدیریت عباسی بوده است و آماده ایم تا با مدیران عامل قبلی مناظره داشته باشیم و اسناد و مدارک مستدل را ارائه کنیم.
کریمیان با انتقاد از اینکه چرا همه ی ارگان ها و وزارتخانه ها از سرخابی های پایتخت حمایت می کنند، گفت: تاکنون تراکتورسازی نه تنها در این خصوص مورد حمایت قرار نگرفته، بلکه تنه هایی نیز خورده و تحمل کرده است و در حقیقت ما کار بزرگی را انجام می دهیم که بدون این حمایت ها، تیم را در شرایط مدعی قهرمانی حفظ می کنیم.
کریمیان در پایان گفت: ما و مردم آذربایجان به تیم تراکتورسازی تعصب داریم و نخواهیم گذاشت این تیم مردمی نزول کند و آن را همچنان در اوج نگه خواهیم داشت.
شایان ذکر است که در پایان این مراسم از خبرنگار تابناک تبریز (عادل جعفرموحد) به همراه سه نفر دیگر از پیشکسوتان عرصه خبر استان با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار