تیم های گسترش فولاد تبریز و سپید رود رشت از ساعت 18:30 امروز در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد به مصاف یک دیگر رفته بودند که در پایان شاگردان لوکا بوناچیچ به برتری یک بر صفر رسیدند.
کد خبر: ۴۷۶۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۹ 10 August 2017
به گزارش تابناک تبریز، گل گسترش فولاد توسط رضا خالقی فر در دقیقه3+90  به ثمر رسید.

گسترش فولادی ها توانستند در دقایق پایانی یک بازی سرد گلزنی کنند تا به دنتایج ضعیف در دو دیدار گذشته پایان دهند.

گسترش فولاد تبریز:
 
فرناندو دخسوس، دراگان زاکویچ،میلاد شیخ فخرالدینی، مسیح زاهدی، احمدرضا زنده روح، یوسف سیدی(76 علیرضا چراغعلی)، کاخا، آندرانیک تیموریان، علیرضا نقی زاده، علیرضا ارجمندیان(63 پیمان بابایی)و  رضا خالقی فر
سرمربی: لوکا بوناچیچ
 
سپیدرود رشت:
 
ایمان صادقی، سید هادی موسوی، توحید غلامی، میثم فردوسی، سید احمد آهی، حسین کعبی، مهرداد جماعتی، میعاد یزدانی(74 غلامرضا رضایی)، عماد میرجوان(64 سیدمحمد میری)، محمد نزهتی(67 محمد لطفی) و حسین ابراهیمی
سرمربی: علی نظرمحمدی
 
 
 
شرح نیمه اول:
دو تیم ناکام لیگ هفدهم در نیمه اول دیدار برابر یکدیگر نتوانستند به نتیجه ای برسند تا در نهایت با تساوی بدون گل میدان را ترک کنند.
بازی دو تیم گسترش فولاد تبریز و سپیدرود رشت در حالی آغاز شد که هر دو تیم نیاز به سه امتیاز این دیدار داشتند، بازی با حملات گیلک ها آغاز شد و آنها خیلی زود توانستند موقعیت خطرناکی روی دروازه حریف به وجود آوردند اما نتوانستند از آن استفاده ببرند. آنها تا میانه های نیمه اول چند بار تا مرز فروپاشی دروازه حریف پیش رفتند اما در نهایت موفق به این کار نشدند تا تیم میزبان نیز اندکی تغییر وضعیت دهد و سعی در به خطر انداختن دروازه سپیدرودی ها کند.
در دقایق میانی نیمه اول گسترشی ها یکی دو بار سعی در تهدید دروازه حریف کردند اما آنها نیز نتوانستند از سد مدافعان تیم مهمان عبور کنند تا یک بار دیگر سرخ پوشان پیش بیایند و تلاش خود را برای باز کردن دروازه حریف بکنند، آنها اتفاقا در این راه توانستند موقعیت های فوق العاده ای نیز به دست بیاورند اما با بی دقتی بازیکنان خود از دست دادند تا در نهایت، با ادامه ناکامی های خود نیمه اول را به پایان برسانند.
اکنون باید دید لوکا و نظرمحمدی چه تدابیری برای خروج تیم های شان از بحران خواهند داشت و چگونه می توانند دروازه حریف خود را فرو بریزند.
 
 
دقایق حساس:
دقیقه 5 – اولین موقعیت خطرناک این بازی توسط سپیدرودی ها ایجاد شد و ارسال بازیکنان این تیم از کناره راست زمین با ضربه سر میرجوان تیر دروازه گسترشی ها را به لرزه درآورد.
دقیقه 8 – ارسال دیگری از سرخ پوشان از روی نکته کرنر با واکنش ده خسوس از روی سر مهاجمان سپیدرودی ها جمع شد.
دقیقه 21 – ضربه ایستگاهی سپیدرودی ها در موقعیتی ایده آل نصیب آنها شد اما شوت نزهتی از بالای دروازه گسترش بیرون رفت.
دقیقه 23 – میعاد یزدانی در این دقیقه بهترین موقعیت بازی را به دست آورد اما با بی دقتی نتوانست از فرصت فوق العاده به دست آمده استفاده کند.
دقیقه 25 – ارسال دیگری با واکنش ده خسوس موقعیت گلزنی را از روی دروازه گسترش دور کرد.
دقیقه 30 - پاس زیبای مهرداد جماعتی با شوت نزهتی همراه بود که با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 60 – تنها موقعیت نیمه دوم تا دقیقه شصتم، در این لحظه اتفاق افتاد و ارسال گسترشی ها با ضربه مهاجم این تیم از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 70 – حرکت زنده روح با شوت خطرناک او ادامه یافت اما این توپ راهی به دروازه ایمان صادقی نیافت.
دقیقه 73 – ارسال لطفی از جناح چپ روی دروازه گسترش با واکنش ده خسوس مهار شد.
دقیقه 75 – پاسکاری خوب سپیدرودی ها موقعیت خوبی برای این تیم در محوطه جریمه حریف به وجود آورد اما میری با بی دقتی ضربه آرامی را به توپ می زند تا این فرصت ایده آل نیز از دست برود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار