امام جمعه موقت تبریز:
امام جمعه موقت تبریز گفت: افرادی که از مدافعان حرم ایراد می‌گیرند همان هایی هستند که فرزندان خود را در زمان جنگ به اروپا فرستادند و بعد از جنگ برگشتند و حالا سخن از دیپلماسی برای کشور می‌گویند.
کد خبر: ۴۷۶۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷ 11 August 2017
به گزارش تابناک تبریز حجت‌الاسلام علی حاجی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه شهر تبریز در مصلای اعظم امام خمینی(ره) اظهار کرد: برخی‌ معتقدند که ایران در سوریه، عراق و یمن چه کار می‌کند، در حالی که باید بدانند حضور ما در آنجا مانند سدی در مقابل توطئه‌های دشمن و جلوگیری از ورود آنها به مرزهای ایران اسلامی است.

وی افزود: این افراد که حال از مدافعان حرم ایراد می‌گیرند، همان‌هایی هستند که فرزندان خود را در زمان جنگ به اروپا فرستادند و بعد از جنگ برگشتند و حال سخن از دیپلماسی برای کشور می‌زنند.

حاجی‌زاده  با تاکید به اثر مثبت مدافعان حرم در سوریه و عراق بیان داشت: داعش در سوریه نابود شده و اخیراً مقادیر زیادی ادوات جنگی از داعش به غرامت گرفتند و گروه زیادی از داعش را هم به جهنم فرستادند.

وی با اشاره به اینکه هدف آمریکا گسترش نفوذ اسرائیل در خاورمیانه بود که امام راحل نقشه آنها را نقش برآب کرد ،ادامه داد: بعد از ایشان نیز به برکت وجود مقام معظم رهبری خواب آمریکا در خاورمیانه تعبیر نشد.

خطیب موقت تبریز بیان داشت: آمریکا با گستاخی هر چه تمام می‌گوید که باید از تجهیزات نظامی ایران بازدید کند که مقام معظم رهبری در این خصوص جوابیه دادند و فرمودند که آمریکا حق چنین اقدامی را ندارد.

وی با یادآوری بازگشت آزادگان هشت سال دفاع مقدس در ۲۶ مرداد سال ۶۹ نیز اذعان داشت: آزادگان به محض رسیدن به خاک وطن بوسه بر خاک ایران زدند و نشان دادند هیچ‌گاه از اهداف خود منحرف نشده‌اند.

وی با تقدیر از عملیات نیروی انتظامی در برخورد با زنانی که داخل خودرو بی‌حجاب هستند، اظهار داشت: امید است این کار در استان ما نیز صورت گیرد؛ زیرا یک کار خداپسندانه بوده و باید جایگاه حجاب در جامعه تبیین شود.

وی با بیان اینکه اگر امنیت در کشور نباشد هیچ تجارت، دانشگاه، سخنرانی و غیره‌ای نخواهد بود، گفت: ایران اسلامی در حال حاضر یک جزیره امنی در کل جهان است که این امنیت زیر سایه مردم جبهه دیده، سلحشور و دستگاه‌های امنیتی و نظامی است که تحت ولایت رهبر فرزانه گام برمی‌دارند.

امام جمعه موقت تبریز به اعزام حجاج ایرانی به سرزمین وحی اشاره کرد و گفت: امید است با سلامت حج خود را انجام داده به آغوش میهن برگردند.

وی در ادامه به سالروز پیروزی جبهه مقاومت حزب الله اشاره کرد و افزود: در جنگ ۳۳ روزه حزب الله لبنان به رهبریت ایران و مدیریت سید حسن نصرالله پیروز شد و چند روز قبل نیز حزب الله توانست پیروزی‌های بزرگی رقم بزند که به برکت شیعه‌گری و رهبری مقام معظم رهبری بوده است.

وی با بیان اینکه مدام از آسیب‌های اجتماعی حرف می‌زنیم ولی آیا به ریشه اصلی این آسیب‌ها نیز توجه شده است، گفت: برخی‌ها در حکومت اسلامی ایران اشکالاتی وارد می‌کنند که اصلاً چنین اشکالاتی نمی‌تواند وارد باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :