پیش بازی تراکتور سازی - نفت تهران
تراکتور سازی در هفته چهارم لیگ برتر در تبریز میزبان تیم نفت تهران است.
کد خبر: ۴۷۹۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 16 August 2017
تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و نفت تهران در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، از ساعت 19:45 روز پنجشنبه، 26 مردادماه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یکدیگر می‌روند.
 
شاگردان گل محمدی با وجود سه باخت متوالی و ارائه بازی هدفمند و امیدوار کننده از سوی هواداران پرشور تبریزی تشویق شده‌اند. بدشانسی تراکتورسازان در اول فصل این بود که بازی های سختی را در سه هفته اول لیگ پشت سر گذاشتند.
 
تراکتورسازان دیگر باید موتور پیروزی را در تبریز روشن کنند و اولین سه امتیاز این فصل را مقابل  مقابل نفت تهران که تیمی بحران زده است را کسب کنند و این دور از دسترس بازیکنان جوان تراکتورسازی نخواهد بود.
 
نفت که از سه بازی خود 4 امتیاز کسب کرده است در هفته گذشته مقابل پرسپولیس تهران شکست سنگینی سه بر صفر را متحمل شد و  دوسه روزی نیز به خاطر مشکلات مالی و اعتصاب بازیکنانش تمرین نکرده با این حال گل محمدی می‌داند که تیم نفت را هم نباید دستکم بگیرد.
 
 
تراکتورسازی و نفت تهران تاکنون 14 بار در لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند. در این بازی‌ها تراکتورسازی 6 بار موفق به شکست دادن نفت تهران شده و 3 بار نیز نفت مقابل سرخ پوشان پیروز شده است. 2 تیم در 5 دیدار دیگر نیز به‌تساوی رضایت داده‌اند. 
 تقابل حمید درخشان با گل محمدی دو سرمربی اسبق پرسپولیس نیز در نوع خود دیدنی خواهد بود.
 

تراکتورسازی - نفت تهران- یادگار امام(ره)تبریز- ساعت ۱۹:۴۵

بیژن حیدری-حمید سبحانی-مهدی شفیعی-سعاد وفا پیشه-ناظر: ابراهیم میرزابیگی

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار