در دیدار شهردار تبریز و معاون سفیر بوسنی مطرح شد
شهردار تبریز گفت: غنای منابع طبیعی کشور بوسنی و هرزگوین و همچنین پتانسیل صنایع‌دستی تبریز برای تبادل و صادرات می‌تواند مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۴۷۹۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶ 17 August 2017
به گزارش تابناک تبریز، صادق نجفی در دیدار با رایزن و معاون سفیر بوسنی ضمن اشاره به پتانسیل‌های تجاری و گردشگری تبریز اظهار کرد: تبریز پتانسیل تجاری و گردشگری قابل‌توجهی دارد و علاقه‌مند به گسترش ارتباطات با پایتخت بوسنی و هرزگوین و انعقاد تفاهم‌نامه خواهر خواهرخواندگی با شهر سارایوو هستیم.

وی با اشاره به اهمیت شهرهای خواهرخوانده و توسعه ارتباطات مدیریت شهری خاطرنشان کرد: با توجه به مشترکات مذهبی دو کشور می‌توان جهت تعامل بیشتر تبریز و سارایوو انعقاد خواهرخواندگی بین دو شهر انجام شود.

شهردار تبریز ادامه داد: غنای منابع طبیعی کشور بوسنی و هرزگوین و همچنین پتانسیل صنایع‌دستی تبریز برای تبادل و صادرات می‌تواند مورد توجه باشد.

ساتکو بیتانگا رایزن و معاون سفیر بوسنی در ایران با تأکید بر گسترش روابط بوسنی و شهر تبریز یادآور شد: با توجه به مشترکات مذهبی و فرهنگی دو کشور و همچنین انتخاب تبریز به‌عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی می‌توان روابط فرهنگی و اقتصادی را گسترش داد.

این مسئول ادامه داد: دو طرف برای گسترش زیرساخت‌های گردشگری باید برای بحث سهولت ویزا تلاش کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار