تیم های فولاد خوزستان و گسترش فولاد تبریز در سری رقابت های هفته چهارم لیگ برتر از ساعت 20:30 امروز (جمعه 27 مرداد) در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یک دیگر می روند.
کد خبر: ۴۸۰۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱ 18 August 2017
قضاوت این دیدار بر عهده سید رضا مهدوی بوده و بابک داوری و جلیل شعرانی وی را در امر قضاوت همراهی خواهند کرد.
 
دو تیم در دیدار های گذشته خود در هفته سوم لیگ برتر مقابل حریفان خود به برتری رسیده و انگیزه زیادی برای تکرار برتری دارند ولی شاگردان لوکا بوناچیچ سعی خواهند کرد تا با کسب دومین سه امتیاز در لیگ برتر بتوانم جایگاه خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشند.
 
اگر چه گسترش فولاد تبریز کار آسانی در اهواز کرم اهواز نخواهند داشت ولی به خوبی می دانند کسب این سه امتیاز می تواند در ادامه لیگ برتر شرایط متفاوتی ایجاد کند.
 
در حال حاضر، گسترش فولاد با کسب 3 امتیاز از 3 دیدار در رده دوازدهم جدول رده‌بندی قرار دارد و می‌تواند با کسب 3 امتیاز دیدار با فولاد به حضور در نیمۀ بالای جدول امیدوار باشد. فولاد نیز با کسب یک برد و یک تساوی در 3 دیدار گذشته 4 امتیازی است و در رده دهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است. گسترش فولاد و فولاد خوزستان تاکنون 8 بار به مصاف هم رفته‌اند که سهم فولاد 2 و سهم گسترش فولاد تنها یک برد بوده است.
 
5 دیدار دیگر نیز با تساوی به پایان رسیده است. نکته جالب در مورد دیدارهای گذشته 2 تیم، کسب نتیجه تساوی در 4 دیدار اخیر است.
بازی هفته گذشته:
گسترش فولاد یک- سیپدرود صفر
سیاه جامگان یک- فولاد ۲
بهترین گلزن:
فولاد: فرشاد جان فزا، هادی حبیبی نژاد، یوسف کی شمس، یک گل
گسترش فولاد: رضا خالقی‌فر، ۲گل
بهترین بازیکن:
فولاد: فرشاد جان فزا با ۲،۵
گسترش فولاد: رضا خالقی‌فر با ۲،۶۷
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار