طی بیانیه ای صورت گرفت
شهرام دبیری، عضو منتخب شورای پنجم شهر تبریز اعلام کرد قصد کاندیداتوری برای ریاست شورا را ندارد.
کد خبر: ۴۸۰۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱ 18 August 2017

در بیانیه دکتر شهرام دبیری آمده است:

"مردم شرافتمند و بزرگوار تبریز

سلام و درود بی پایان برشما بزرگواران

به عنوان شهروند کوچکی از شهر سربلند و بزرگ تبریز افتخار داشتم تا بیش از ده سال به انتخاب و اعتماد شما عزیران در شورای اسلامی شهر تبریز خدمتگزارتان باشم که بیش از هشت سال آن در جایگاه ریاست شورا گذشت .

خداوند منان را شاکرم که به من امکان داد تمام  توان ،اعتبار و ارتباطاتی را که داشتم برای اینکه تبریز شهر زیباتر و مدرن تری باشد بکار گیرم و خدای را گواه می گیرم که از هیچ،هیچ تلاشی فروگذار نکردم تا تبریز زیبایمان شهر بهتری برای زندگی باشد . هم در دوره شهرداری آقای مهندس نوین و هم آقای دکتر نجفی در جایگاه ریاست شورا برای سربلندی تبریز کوشیدم و افتخار می کنم سه دوره پیاپی شما مردم قدرشناس ،زمان شناس و با هوش تبریز این کمترین را به عنوان رای اول خود انتخاب کردید. با وجود اینکه آخرین دوره با کم لطفی ها و هجمه های ناجوانمردانه بسیاری همراه بود ،اما باز این شما خوبان بودید که به شهرام دبیری رای اعتماد دادید و بعد از ده سال او را همچنان در جایگاه رای اول تبریز نشاندید .

بسیار خرسندم که منتخبین شورای پنجم از افراد بسیار فرهیخته ،خوشنام و توانمند تشکیل شده است و این نوید روزهای خوبی را برای تبریز می دهد . با عنایت به اینکه اکثر منتخبین از دوستان اصلاح طلب ما در لیست امید هستند و برای احترام و همراهی با رای مردم به این جریان سیاسی و با توجه به انگیزه ی بالا و انرژی خوبی که در دوستان سراغ دارم ،برای حفظ وحدت و اتحاد در شورای شهر تصمیم گرفتم تا در این مقطع کاندیدای ریاست شورا نشوم .

مطمئنا حفظ وحدت و اتحاد در شورای شهر ضامن آرامش و موفقیت در مدیریت شهری است و با توجه به رویداد جهانی تبریز ۲۰۱۸ اهمیت این یکپارچگی بیش از پیش خود را به رخ می کشد . امیدوارم با همفکری، همراهی و اتحاد هر ۱۳ عضو شورا بتوانیم هیئت ریسه و شهردار توانمندی برای این مقطع حساس برگزینیم که بتواند مایه سربلندی تبریز باشد . که آنچه مهم است تبریز است و تبریز و منافع شخصی و گروهی هرگز نباید بر مصالح این کهن شهر ترجیح داده شود.

دست آخر ،نفرین ها و آفرین ها بی ثمراست برای کسی که دل به عشق وطن داردو جز خدا به هیچکس امیدوار نیست.
همچنان به عهدی که با شما بسته ام، وفادارم و خود را فدایی تبریز میدانم.

اوجادیر باشین تبریز
نچه دیر یاشین تبریز
سورمه دیر گوزلریمه
توپراقین داشین تبریز

دکتر شهرام دبیری
۲۷ مردادماه نود و شش
خاک پاک تبریز”


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :