نایب رئیس مجلس :
پزشکیان گفت: متاسفانه برخی از ما نگاه ملی نداریم. این درست نیست که اقسام فشارها را برای احداث سد و یا اخذ مجوز حفر چاه اعمال کنیم و بعد که به مشکل برخوردیم وزیر را مقصر معرفی کنیم.
کد خبر: ۴۸۰۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۸ 19 August 2017
مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با یلنا در خصوص معرفی حبیب الله بیطرف به عنوان وزیر نیرو به مجلس شورای اسلامی گفت: ایشان جزو مدیرانی است که در این سیستم کار کرده و سابقه دو دوره وزارت نیرو را در کارنامه خود دارد. بنابراین می‌توان گفت که ایشان یکی از افراد باتجربه در این حوزه است او انسان توانمندی است و نمی‌توان منکر توانایی‌هایش شد.

وی در خصوص برخی انتقادات به مباحث زیست محیطی زمان وزارت بیطرف تصریح کرد:  باید این را در نظر داشته باشیم که در بیشتر مواقع این نمایندگان هستند که به وزیر اصرار می‌کنند که به حوزه انتخابیه خودشان سر بزنند و اگر وزیرری این کار را نکند و به لحاظ علمی و عملی دلیل بیاورد که چنین امری امکانپذیر نیست وی را تهدید به استیضاح می‌کنند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه برخی از ما نگاه ملی نداریم و فقط به صورت مقطعی به فکر حوزه انتخابیه خود هستیم. این درست نیست که ما انواع و اقسام فشارها را برای احداث سد و یا اخذ مجوز حفر چاه اعمال کنیم و بعد که به مشکل برخوردیم وزیر را مقصر معرفی کنیم.

 نایب رئیس مجلس در پایان تصریح کرد: رای من به ایشان مثبت است و فکر می‌کنم مجلس نیز به بیطرف رای اعتماد دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار