شهردار منطقه ۲ تبریز:
شهردار منطقه ۲ تبریز از تملک باغ توت گلگشت خبر داد و گفت: به منظور احیای فضای سبز شهری و احداث پارک محله ای، عملیات تملک باغ توت گلگشت از سوی شهرداری منطقه دو آغاز شده است.
کد خبر: ۴۸۰۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰ 19 August 2017
به گزارش تابناک تبریز از شهرداری منطقه ۲ تبریز، رسول موسایی افزود: باغ توت گلگشت در مسیر مراکز درمانی گلگشت، واقع شده و به صورت توافقی، تملک می‌شود.

وی مساحت این باغ را  ۱۰ هزار مترمربع خواند و اضافه کرد: به منظور ساماندهی و بهسازی سطح حوزه این منطقه و تعیین تکلیف مکان های بلااستفاده که چندین سال متمادی به حال خود رها شده و اکثراً در مرکزیت شهر قرار دارد، این منطقه با تغییر کاربری باغ توت گلگشت و شروع عملیات تملک، پس از آزادسازی، باغ مذکور را به پارک محله‌ای تبدیل می‌کند.

موسایی از تعریض مسیر کناری این باغ نیز خبر داد و گفت: با هدف تسهیل تردد توریست ها جهت استفاده از مراکز درمانی متعددی که در اطراف گلگشت وجود دارد و  به منظور سهولت عبور و مرور شهروندان، خیابان ۲۵ متری موجود در گلگشت به ۳۵ متری تعریض می شود.

شهردار منطقه دو از احداث جیب پارک در جوار باغ توت گلگشت خبر داد و تصریح کرد: برای جلوگیری از ایجاد ترافیک در مسیر گلگشت، در جوار این پارک، احداث جیب پارکی در مساحت ۱۱۰ مترمربع برای توقف خودروها درنظر گرفته شده است.      

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :