شهردار تبریز:
شهردار تبریز گفت: تقاطع‌های غیرهمسطح میدان راه‌آهن، آخونی و اره‌گر، سه پروژه تأثیرگذاری هستند که سه گره قدیمی ترافیک تبریز را برطرف کرده‌اند.
کد خبر: ۴۸۰۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹ 19 August 2017
به گزارش تابناک تبریز، صادق نجفی در مراسم آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح میدان کارگر اظهار کرد: مجموعه‌ای از پروژه‌های عمرانی ارزشمند در چهار سال گذشته در مسیرهای متعدد غرب و شمال‌غرب تبریز اجرا شده است. تقاطع‌های غیرهمسطح میدان راه‌آهن، آخونی و اره‌گر، سه پروژه تأثیرگذاری هستند که سه گره قدیمی ترافیک تبریز را برطرف کرده‌اند.

وی اضافه کرد: در کنار این سه پروژه، پروژه مشارکتی پارک بزرگ تبریز پس از سال‌ها بلاتکلیفی در حال اجراست که نقشی اثرگذار در حیات اجتماعی این محدوده خواهد داشت.

شهردار تبریز طراحی و اجرای پروژه میدان کارگر را در همین راستا مورد توجه قرار داد و افزود: این میدان از میادین مهم شهر است که از قدیم به نام «کارگر» مزین است و امید می‌رود با همت و تلاش کارگران، در اسرع وقت به بهره‌برداری رسیده و موجب ایمنی، زیبایی و گشایش گره ترافیکی در جاده سنتو شود.

این مسئول اضافه کرد: پشتوانه‌های لازم برای این امر تدارک دیده‌ شده و مقرر شده سازمان عمران، رأساً و بدون استفاده از پیمانکار واسطه، این پروژه را عملیاتی کند. در این صورت، پیامدهای ترافیکی و بصری پروژه به حداقل خواهد رسید.

نجفی با اشاره به‌شتاب کم‌نظیر در برنامه‌های عمرانی شهر افزود: عمده پروژه‌های تقاطع‌های غیرهمسطح در سال‌های اخیر، در کمتر از یک‌سال به بهره‌برداری رسیده است. پروژه عظیمی چون مرکز همایش‌های بین‌المللی که معمولاً در مدت 6 سال تکمیل می‌شود، تنها پس از 15 ماه تلاش مداوم، تکمیل‌شده که این امر  از مزیت‌های مهم توسعه و آبادانی شهر است.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه مجموعه‌ پروژه‌های عمرانی، تقویت زیرساخت‌های گردشگری تبریز 2018 را هدف قرار داده است گفت: «تبریز 2018» نه یک سهمیه  بلکه مزیت ملی مهم است که پس از پیگیری‌ها و کوشش‌های متعدد حاصل‌ شده و باید به نحو احسن مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی اشتغال را معضل اصلی جامعه و مطالبه مهم قشر جوان خواند و تأکید کرد: این معضل باید در مسیر توسعه شهر، مدیریت شود و بدون در نظر داشتن فرصت 2018 متصور نیست.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار