یکی از خواننده های رپ ساعتی قبل به اتهام قتل شوهر مادرش توسط مأموران پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۴۸۰۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶ 19 August 2017
به گزارش تابناک تبریز به نقل از اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، در ساعت 15 مورخه28 مرداد 1396 و ازطریق مرکز فوریت های پلیسی 110 یک فقره فوت مشکوک از طریق بیمارستان .... به کلانتری 145 ونک اعلام شد.

با حضور مامورین در بیمارستان و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد پیرمردی 66 ساله به علت اصابت جسم سخت به ناحیه سر و شکستگی جمجمه فوت نموده است.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فوت مشکوک و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده در اختیار اداره دهم قرار گرفت.

متوفی قبل از مرگ خود در اظهاراتش عنوان داشته بود که توسط پسر همسرش بنام حمیدرضا ( متولد 1372 ) مورد ضرب و جرح قرار گرفته است.

همزمان با ارجاع پرونده به اداره دهم مظنون پرونده ( حمیدرضا ) ، در ساعت 15 مورخه 28 مرداد به کلانتری 145 ونک مراجعه نمود و خودش را به مامورین معرفی کرد.

با انجام هماهنگی قضایی حمیدرضا به اداره دهم منتقل شد ؛ او در تحقیقات اولیه منکر هرگونه درگیری با مقتول و ضرب و جرح وی شده است.

حمیدرضا در اظهاراتش عنوان داشته است که : مورخه 24 مرداد 1396 زمانیکه وارد خانه مادرم در خیابان شیخ بهایی شدم متوجه شدم که مادرم با همسرش ( متوفی ) درگیر شده ؛ من فقط مادرم را برداشته و از خانه خارج شدم و اطلاعی از ضرب و جرح متوفی و علت مرگش ندارم.

سرهنگ کاراگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی با اعلام این خبر گفت : پسر همسر متوفی در حال حاضر در اختیار اداره دهم قرار داشته و تحقیقات از وی در مراحل مقدماتی قرار دارد


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :