۷۰طرح اشتغالزایی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) نی ریز اجرا شده است.
کد خبر: ۴۸۰۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 20 August 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:امیر باوندپوری مدیر کمیته امداد شهرستان نی ریز گفت: در چهار ماهه نخست امسال ۷۳ طرح با اشتغال بیش از ۱۴۰ نفر در شهرستان نی ریز ایجاد شده است.


وی افزود: طرح اشتغالزایی ویژه مددجویان با هزینه ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و خدماتی برای مددجویان راه اندازی شده است.


باوندپوری، ایجاد فرصت‌های شغلی برای خانواده‌های نیازمند و رسیدن به استقلال اقتصادی را از اهداف موثر و کارآمد کمیته امداد عنوان کرد.


وی، استعداد سنجی و آموزش را دو مولفه مهم اشتغال پایدار بیان کرد و ادامه داد: مددجویان کمیته امداد که مصمم به اجرای طرح‌های اشتغال زایی هستند ، علاوه بر استعداد سنجی، از آموزش‌های مناسب با شغل به صورت رایگان بهره مند می‌شوند.


مدیر کمیته امداد نی ریز، انواع طرح‌های حوزه اشتغال و خودکفایی را، شامل طرح‌های کار انگیزی با مبلغ وام کمتر از ۵۰ میلیون ریال، طرح‌های توان افزایی با مبلغ ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون ریال و طرح‌های اشتغالزایی با مبلغ بیش از ۱۰۰ میلیون ریال اعلام و اضافه کرد: بر این اساس از ابتدای امسال پنج فقره وام کارانگیزی، ۱۶ فقره وام مشاغل خانگی و ۴۹ فقره وام اشتغال زایی به مددجویان نی ریزی پرداخت شده است.


باوندپوری تصریح کرد: همچنین پارسال ۲۹۵ طرح اشتغال زایی با اعتبار ۴۱ میلیارد ریال در شهرستان نی ریز اجرا شده است.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار