نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی :
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه مهم‌ترین مسئله در بحث پدافند غیرعامل، بحث آموزش است، گفت: همه ما نیاز به آموزش داریم و باید این امر همیشه انجام شود و ما نیز در راستای تحقق هرچه بهتر اهداف پدافند غیرعامل آماده همکاری هستیم.
کد خبر: ۴۸۱۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰ 20 August 2017
حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم صبح امروز در دیدار با مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان‌شرقی بابیان اینکه امنیت مهم‌ترین مسئله کشور است، اظهار داشت: با توجه به این مسئله همه باید در راستای تأمین امنیت جامعه تلاش کنیم چراکه اگر امنیت نباشد زندگی مختل می‌شود.

وی افزود: امروز در بحث فناوری و اطلاعات نیز بحث امنیت اهمیت دارد و اگر اطلاعات نباشد سیستم و روند حرکتی با مشکل روبه‌رو خواهد شد، حیات هر کشوری وابسته به اطلاعات آن کشور است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی بابیان اینکه اطلاعات به 2 بخش اطلاعات و فناوری و اطلاعات مدنظر و اساسی کشور تقسیم می‌شود، ادامه داد: در چند سال اخیر اقدامات خوبی انجام‌شده و بسیار خوشحال‌کننده است، اما دغدغه اصلی ما این است که بیشتر در برنامه‌ها مردم را از تهدیدات و خطرات می‌ترسانیم  صرف این کار کافی نیست و باید راه مقابله با تهدیدات نیز ارائه شود.

وی افزود: از طرفی امروز به داشتن اطلاعات در زمینه‌های فناوری و فضای مجازی توصیه می‌کنیم و از طرفی هم می گوییم اولین تهدید گوشی‌های هوشمند است، در کنار همه این مباحث ضمن آگاهی دادن نسبت به تهدیدات و خطرات باید آموزش‌های موردنیاز در این زمینه نیز ارائه شود

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، خاطرنشان کرد: در راستای این امر باید برای همه مسؤولان انفورماتیک و مربوطه به این مسائل به‌صورت مستمر در فصل‌های مختلف آموزش داده شوند چراکه ممکن است بعضاً به برخی مسائل دقت نکنند.

امام جمعه تبریز با تأکید بر اینکه مهم‌ترین مسئله در بحث پدافند غیرعامل، بحث آموزش است، خاطرنشان کرد: همه ما نیاز به آموزش داریم و باید این امر همیشه انجام شود و ما نیز در راستای تحقق هرچه بهتر اهداف پدافند غیرعامل آماده همکاری هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار