همزمان با هفته دولت انجام می‌شود
مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی گفت:همزمان با هفته دولت، گاز رسانی به 78 روستا با 160 میلیارد ریال اعتبار در استان به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۴۸۱۵۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶ 21 August 2017
به گزارش تابناک تبریز، ولی الله دینی اظهار داشت: در این ایام  خجسته ، پروژه گازرسانی به 78 روستا در سطح استان با اعتباری بیش از 160 میلیارد ریال به حضور مقامات ارشد استان به طور همزمان به بهره برداری خواهد رسید.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان افزود: با بهره‌برداری از این روستاها  بیش از 2 هزار و 658 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند و درصد بهره‌مندی خانوار روستایی استان به 92 درصد خواهد رسید.

وی از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 115 روستای استان در هفته دولت امسال خبر داد و  افزود : همزمان با بهر ه برداری از این روستاها عملیات اجرایی گازرسانی به 115 روستای دیگر با اعتباری بالغ بر 350 میلیارد ریال برای تحت پوشش قرار دادن 5 هزار و 824 خانوار از نعت گاز طبیعی آغاز خواهد شد.

دینی افزود: در مدت یکسال این روستاها به شبکه گاز کشور متصل خواهند شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار و ۷۱۸ روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند افزود:  100 درصد خانوار شهری و بیش از 91 درصد خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :